Vraag

Mijn ouders hebben veel ruzie met mijn zusje

  • 20 April 2020
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, de laatste tijd hebben mijn ouders en mijn zusje veel ruzie. Het is echt niet meer leuk omdat het heel vaak gebeurd. Mijn zusje wordt heel snel om de kleinste dingen heel erg boos en gaat dan schreeuwen en weg rennen. Ze wilt het niet uitpraten en zegt zelf geen sorry. Ik wordt er heel erg verdrietig van en ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. Ik wil voor mijn ouders en mijzelf dat het geruzie stopt. Ik weet alleen niet hoe… Kan iemand helpen? Of heeft iemand dezelfde ervaring (gehad)?


1 reactie

Hi Ortiz,

Ik moet zeggen ik herken het heel erg. Mijn jongste zusje had precies hetzelfde en het gebeurde elke dag wel een paar keer. Inmiddels is ze er voor het grootste deel wel overheen gekomen maar ze zat ook erg te worstelen met haarzelf. Ze zat gewoon niet lekker in haar vel. Dat was een van de grootste redenen. Misschien is dat hetzelfde als bij je zusje? 

Wat ik bedoel te zeggen is dat er meestal iets achter zit waar je op dat moment even niet naar kijkt. Misschien gaat het contact op school niet zo goed? Of weet ze gewoon niet hoe ze haar gevoel moet uiten. Ik zou gewoon proberen is een keer met haar te praten en te vragen of ze weet waarom ze zo reageert.

 

groetjes, Lianne

 

Reageer