mijn ouders hebben ruzie

  • 23 July 2020
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Gisteren hadden mijn ruzie over iets heel dom, en mijn vader wou mijn moeder slaan maar ik kwam er tussen dus hij stopte en nadat waren ze allebei nog steeds ruzie aan het maken en dan wou mijn vader een stoel op haar gooien maar hij deed het uiteindelijk niet omdat ik er weer tussen kwam. Ik vind echt dat mijn vader moet stoppen want het probleem met hem is dat hij zijn fouten niet kan toegeven. Sinds gisteren praten ze ook niet meer met elkaar, ik weet niet wat ik moet doen 


1 reactie

Hey Mav

 

Wat dapper dat je je moeder verdedigde. Echter geen veilige of prettige situatie voor jou, en niet de bedoeling dat jij tussen je ruziënde ouders zou moeten komen. 

 

Lastig, dat je vader zijn fouten niet kan toegeven. Ook moeilijk dat je ouders nu niet meer met elkaar praten. Gebeurt het wel vaker, dit soort ruzies? Zo ja, worden de ruzies dan ook weer bijgelegd?

 

Als jij je thuis onveilig voelt, zou je (tijdelijk) naar een vriend(in) of familielid toe kunnen. Dat je je moeder wilde verdedigen siert je, maar ik zou niet willen dat jij gekwetst raakt in een ruzie. 

 

Als je je vragen stelt bij je thuissituatie, kan je altijd eens contact opnemen met Veilig Thuis of de Kindertelefoon. Daar kan je de situatie anoniem bespreken, en krijg je vast wat tips mee. 

 

Gr. Kenshin

Reageer