mijn ouders haten mijn beste vriendin (snelle hulp plzz)

  • 13 March 2020
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo allemaal.

ik heb een beste vriendin. zit zit op een andere school dan ik en woont ook in een andere stad. ik heb haar al heel lang niet meer gezien dus is het niet meer dan logisch dat ik haar heel graag wil zien. alleen mag ik niet meer met haar omgaan. mijn ouders mochten haar nooit echt en nu haten ze haar ofzo. ik mag niet meer met haar afspreken en mn ouders vonden het ook nog nodig om allemaal slechte dingen over haar te zeggen. dat ze een slechte invloed op mij heeft en ga zo maar door. we hadden voor morgen afgesproken alleen nu moet ik haar gaan vertellen dat ik haar niet meer mag zien. nooit meer. ik zit dit dan ook huilend te typen. mijn ouders zijn niet om te praten, dus praten is geen oplossing. hoe moet ik haar morgen vertellen? via de app? lekker onpersoonlijk. ik voel me zo kut nu. En hoe kan ik dit in hemelsnaam verwerken? ik heb zoveel goede herinneringen aan haar!

 

p.s: ik weet niet of dit in het goede subforum staat.


1 reactie

Hoi,

Ik weet niet goed hoe ik je moet helpen, maar wat je ouders zeggen is niet zo aardig. Ik snap dat je naar je beste vriendin wilt, en dat je niet goed weet hoe je het moet vertellen. Misschien is het gewoon het beste om het hele verhaal eerlijk te vertellen tegen haar, en dan kunnen jullie samen over een oplossing na denken. Ik denk dat het dan het handigst is om haar te bellen, dat is wat persoonlijker.

Denk je dat ze het zal snappen als je het uitlegd?

Ik snap dat dit een moeilijke situatie is met je ouders. Heb je al geprobeerd om het uit te leggen? 

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Liefs, Lexy❤

Reageer