mijn ouders doen raar

  • 25 June 2023
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hoi,

mijn ouder doen heel raar want

-ik mag ineens pannenkoeken bakken terwijl ik alleen thuis ben (dat mocht eerst nooit)

-we gaan ineens naar jump x zonder dat ik daarom gevraagd had

-ik mocht gisteren de hele avond de muziek regelen (met mijn vaders laptop en speaker die normaal heilig voor hem zijn)

-ze schreeuwen ineens niet meer tegen me

 

het enige dat ik kan bedenken waarom ze zo doen is dat mijn moeder gister volgensmij iets doorhad dat ik bi ben

joeee


3 reacties

Het is wel leuk dat dat allemaal mag 😁

Maar heb je al nagedacht om aan je ouders te vertellen dat je bi bent.

Ik weet dat dat spannend kan zijn maar je kan het wel proberen.

Ik denk ook dat ze je nog niet zo goed begrijpen (ik herken dit van twee vrienden van mij de een is trans en de ander homo) 

Daarom moet je het misschien wel even uitleggen want als je jouw begrijpen is dat ook fijner!

Groetjes, 😊

Reputatie 6
Badge +3

ja nee ik ga het ze niet vertellen want als er iets op tv komt over lgbtq+ begint mijn vader al te zuchten en te zeggen dat dat soort mensen gwn nep zijn en aandacht willen

Badge

ja nee ik ga het ze niet vertellen want als er iets op tv komt over lgbtq+ begint mijn vader al te zuchten en te zeggen dat dat soort mensen gwn nep zijn en aandacht willen

Zo denkt mijn vader ook, en hierin gaat m'n broertje mee. Misschien is het idd beter om er maar niks over te zeggen. Zoiets kan of heel fijn of heel slecht gaan. Ze zijn gwn niet zo van deze tijd ig

Reageer