mijn ouders doen raar

  • 25 May 2022
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey mijn ouders doen de laatse tijd echt raar tegen mij en ik wordt er echt gestrest van en dat was ik al door me examens 

 

ik mag bijna niks meer van ze ze doen bijna overal moeilijk over en als ik een keer me kamer niet opruim is het al helemaal oorlog 

ook ben ik gestopt met me bijbaantje vanwege me examens maar nu ben ik dus al bezig met iets nieuws te zoeken en ze blijven me telkens chanteren ofz met als ik niet iets vindt dat ze niks meer voor me doen 

ook trekken ze me zusje overal in voor zij hoeft bijv niet te werken natuurlijk omdat ze jonger is maar op haar leeftijd werkte ik al 

 

nu ben ik dus gestopt met voetbal omdat ik er geen plezier meer in had en ben ook klaar met me examens duss ik wou weer gaan boxen want dat vind ik gwn chil kan ik lekker me ei kwijt maar nu zeggen ze dus dat ik dat niet mag omdat ik geen bijbaantje heb en verzinnen ze nog 10 andere redennen waarom ik het niet zou mogen 

 

ik snap niet waar het vandaan komr want eerst had ik echt een goede band met beide ouders wat moet ik doen en heb ik recht om überhaupt te sporten of hebben me ouders gwn gelijk 


1 reactie

Moeilijke situatie dit, jij hebt natuurlijk gewoon rechten en eigenlijk hebben zij daar niks over te zeggen, maar je woont natuurlijk wel bij je ouders in huis en als je iets doet wat zij niet willen kunnen ze je dus toch op een bepaalde manier hiermee chanteren. Als ik jou was zou ik op een moment dat het uitkomt in gesprek gaan met je ouders, leg duidelijk uit hoe jij je voelt en dat je vindt dat de band tussen jullie de laatste tijd minder sterk is geworden. Vertel ook dat je vindt dat je zusje wordt voorgetrokken en waarom je bent gestopt met werken en vraag waarom ze de laatste tijd zo snel geïrriteerd worden. Ik hoop dat de situatie beter wordt! Succes!

Reageer