mijn ouders accepteren niet dat ik niet geloof!

  • 28 November 2013
  • 12 reacties
  • 1897 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allemaal,

mijn ouders zijn christelijk. ik niet. vanaf mijn 12e al niet meer. ik ben nu 17 jaar. 
mijn ouders willen dit niet accepteren of openstaan voor oplossingen. 
ik moet verplicht naar de kerk en ik moet verplicht bidden en danken. 
ik heb vaak ook ruzie met ze over het geloof. 

heb wel eens gesprekken met ze gehad. over een oplossing .. waarom ze mij niet willen accepteren ed.. maar zij staan voor niks open. zeggen dat het de regels zijn in huis. ook zeggen zij dat ik mezelf later nog wel 'tegenkom' als ik op mezelf woon ed.. wat ik ook graag wil want ik wil dit gezeur niet meer. ik zie het als dat zij mij lastig vallen met hun geloof en zij mij niet accepteren. 

heeft iemand hier ervaring mee of gaat door dezelfde situatie?

12 reacties

Ik heb hier geen ervaring mee ofzo maar je kunt bij een psycholoog om hulp vragen ofzo of op kamers gaan wonen
Ik heb net een omgekeerde situatie, ik heb altijd al gelooft dat er iets is, niet per se christus maar altijd dat er een god is want de mensheid is gewoon te veel toeval. Maar toch heb ik het gevoel dat onze situaties op elkaar lijken, misschien kun je tijdelijk bij een vriend gaan wonen ofzo
heb en jij dan ook het idee dat je ouders jouw gevoel en ideeën niet accepteren? ik word helemaal gek ervan .. heb nooit ruzie met ze alleen over het geloof omdat ze mij daarin niet accepteren. ik wil inderdaad graag even van ze weg maar de meeste mensen die ik ken zijn ook gevoelig ed ): ..