Vraag

Mijn ouders accepteren me niet...

  • 8 November 2020
  • 9 reacties
  • 176 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Ik ben ongeveer een week geleden uit de kast gekomen als transmeisje. Nu heb ik hun dus verteld waar ik al heel lang mee zit. Nu zeggen hun dus dat ik normaal moet doen en me niet moet aanstellen. Ze dreigen ook met dat ik uit huis word gezet als ik niet mn excuses aanbied voor dat ik hun liet 'schrikken' omdat ik zo ben. Ik heb nooit het idee gehad dat hun het erg zouden vinden en heb dus daarom besloten om het hun te vertellen..

Iemand ideeën?


9 reacties

Reputatie 2
Badge +2

heyy 

ik snap het niet helemaal bedoel je dat je nu een jongen bent en nog een meisje moet worden en dat je dat aan je ouder heb verteld want het is niet helemaal duidelijk.

als dit zo is zou ik naar een docent of naar andere volwasenen gaan die je met deze informatie vertouwd en dat je aan hun verteld dat je ouders je niet acepteren en je uit huis willen gooien. want als jij uit huis word gegooid kan je daar namelijk niet veel aan doen

 

kuzz

Badge

Heyy,

 

Probeer er met volwassenen over te praten, het handigst is familie, hun weten hoe je ouders zijn en kunnen je misschien helpen om je ouders duidelijk te maken dat je zo bent;)

 

Xx me

Badge

heyy 

ik snap het niet helemaal bedoel je dat je nu een jongen bent en nog een meisje moet worden en dat je dat aan je ouder heb verteld want het is niet helemaal duidelijk.

als dit zo is zou ik naar een docent of naar andere volwasenen gaan die je met deze informatie vertouwd en dat je aan hun verteld dat je ouders je niet acepteren en je uit huis willen gooien. want als jij uit huis word gegooid kan je daar namelijk niet veel aan doen

 

kuzz

Ik ben nu nog een jongen.

En als antwoord op allebei, ik kan op dit moment niet echt met een volwassene praten aangezien ik in quarantaine zit door coronavirus op mijn school.

Badge

Onnodige quotes verwijderd

Heb je ook geen contact met een leraar op school?

Xx

Badge

Onnodige quotes verwijderd

 

Ja ik heb wel contact met mijn mentor, die zou ik kunnen appen? Ik weet alleen niet wat hij er van zou vinden.. Ook zou ik niet weten hoe ik t tegen hem zou moeten verwoorden

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik ben niet trans maar ga je gewoon advies geven over hoe je dit je mentor moet vertellen

Je zegt gewoon ik ken een meisje een vriendin van mij die niet op deze school zit en dan vertel je dit van ze is trans en dan zeg je dat ze jouw om advies heeft gevraagd over dat gebeuren met je ouders en dan vraag je wat voor advies je moet geven aan haar zogenaamd. hoop dat het helpt

Badge

-onnodige quote weggehaald-

Ty voor het idee, ik zal het op deze manier proberen te doen. Ik laat wel weten hoe het is gegaan

Ik ben het eens met je ouders. Je bent of een meisje, of een jongen. Je geslachtsdeel bepaalt dat, je kunt dus niet een mix zijn of een meisje terwijl je een jongen bent. 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met de forumregels 

Badge

Heyy,

Ik heb het dus aan mn mentor verteld over die vriendin, nu belde hij mij daarover en heb hem dus gewoon verteld hoe het precies zat. Hij snapte het wel en wil me helpen alleen hij weet dus niet precies hoe. Hij zou gaan uitzoeken hoe hij me zou kunnen helpen. Ook zou hij contact opnemen met het schoolondersteuningsteam zodat hun mij misschien verder zouden kunnen helpen. Hij zou me ergens bellen deze week over hoe en wat. Ik heb hem ook verteld hoe het met de situatie thuis zit en hij zou er niks tegen mn ouders over zeggen.

En @Finley23, hoezo kan dat volgens jou niet?

Reageer