Hey ik Ben een meisje van 12 jaar. Ik woon in huis met mijn moeder en mijn zus. Mijn moeder doet echt heel erg naar tegen me en ik kan hier echt niet goed mee om gaan. Vroeger sneed ik mezelf maar hier ben ik mee gestopt. Ik merk nu wel weer dat ik echt me heel naar voel als ik ook maar iets doe met mn moeder. Ze heeft me ook geslagen wat ik niet oké vind en daar ben ik boos over maar ze snapt me gewoon niet. Ik kan haar ook niet vertrouwen want ze heeft aan haar vriend verteld dat ik mezelf sneed terwijl ik zei dat ik dat echt niet wou. Ook dwong ze me om naar een therapeut te gaan wat ik echt niet wilde. Ik weet niet wat ik moet doen:/
Hoi, echt heel naar, ik zou je niet aanraden jezelf te snijden, je zet jezelf alleen maar voor schut. Alleen weet ik helaas geen raad, sorry. Heel veel succes en ik hoop dat het goed komt!
Hey! Ik zou eens met de Kindertelefoon bellen of chatten , zij kunnen je helpen! Want jij mag echt wel een steun hebben. Kijk hier maar:
https://www.kindertelefoon.nl/bellen
Ik hoop dat je er mee verder kunt!
Liefs Tover xxxx
Hey
Dat is heel naar, misschien kun je naar je mentor gaan hiervoor, want dit mag eigen niet zo doorgaan vind ik.
Groetjes,
Hoi, echt heel naar, ik zou je niet aanraden jezelf te snijden, je zet jezelf alleen maar voor schut. Alleen weet ik helaas geen raad, sorry. Heel veel succes en ik hoop dat het goed komt!
Ik ben eigenlijk gestopt. Maar ik laat alleen even deze reactie achter nu ik hier na 2 weken weer even rond aan het kijken ben. Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Zal vast aardig bedoeld zijn. Maar als je snijd of aan zelfbeschadiging doet, dan zet je jezelf blijkbaar voor schut? Hele rare reactie.
Als je snijd of jezelf beschadigd dan vind ik zeker niet dat je jezelf voor shut zet. Iedereen heeft een andere reden voor de zelfbeschadiging. Maar heel veel mensen voelen zich dan super slecht en het werkt als een soort medicijn tegen dat slechte gevoel. Dat is een verslaving.
Voor de TS slaan mag zeker niet. Heb je vrienden of familie dir hier vanaf weten? Je zou het er met hun over kunnen hebben en naar een oplossing zoeken. Je zou met kindertelefoon kunnen bellen of appen als je je weer slechter voelt. Of wat mij heel erg helpt, ik bel/app altijd een vriendin als ik me slecht voel, je hoeft niet te zeggen dat je je zo slecht voelt. Maar gewoon dat je wilt kletsen ofzo. Dat maakt het wat makkelijker :)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.