mijn ouders

  • 23 December 2019
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn ouders geven me al 3 dagen de schuld van alles. En mijn zusje doet ook heel vervelend tegen me en als ik het vertel aan mijn ouders dan geven ze mij de schuld. En als ik het aan mijn moeder vertel dan zegt ze dat ik haar met rust moet laten en vandaag moest ik van mijn vader op hun kamer op de grond gaan slapen als straf terwijl ik helemaal niets deed


2 reacties

Hallo Mav :)

Kun je het niet vertellen tegen bijvoorbeeld je mentor of iemand anders die je vertrouwd dat je ouders je de schuld van alles geven ? Je kan het dan ook vertellen dat je zusje heel irritant doet en dat je ouders denken dat jij je zusje niet met rust laat.

-Dr8gon99

Hoi Mav,

 

Wat een stomme straf zeg dat je op de grond moet slapen. Echt belachelijk.  En niet eerlijk dat ze je overal de schuld van geven, want dat kan natuurlijk helemaal niet. Je kan in je eentje niet overal de schuld van hebben. Zeker niet als je nog jong bent. Weetje wat je dan het beste kan doen. Geen discussie met ze aan gaan. Als ze toch niet luisteren naar wat je zegt, en je niet serieus nemen, kan je beter voor jezelf weten dat je gelijk hebt, zonder het van hun te willen horen, want dat gaat toch niet gebeuren. Besteed je energie beter aan jezelf, je eigen ontwikkeling (veel leren, school, sport, veel lezen), zodat je goed voor jezelf leert zorgen. 

Liefs, 

Katoen

 

Reageer