Hé Lucky,
Wat naar dat je opa op die manier is gestorven, maar pleeg alsjeblieft geen zelfmoord. Het kan soms heel lastig zijn in het leven. Ik heb ook niet altijd makkelijk, maar denk even na.
Jij vind het toch niet leuk dat je opa er niet is. Er zijn mensen die het zelfde over jou denken. Er zijn mensen die om jou geven, mensen die nooit zouden willen dat jij er opeens niet meer bent.
Hou het in je achterhoofd als je weer door een moeilijke tijd gaat. Noem je geliefden hardop en denk nog eens een tweede keer na.
Heel veel knuffels,
1anoniempje1
Wat rot dat je opa op die manier het leven heeft gelaten.
Ik wil je vragen om Nooit Nooit Nooit zelfmoord te plegen.
zelfmoord is nooit een oplossing, en niemand zou het fijn vinden als je er niet meer was.
zelfmoord is NOOIT een oplossing
Het eerste wat ik hiervan denk is dat het niet slim was van je vader om net nu over de zelfmoord van je opa te beginnen , hij weet toch ook dat jij het nu moeilijk hebt ?
Ja @Ianka.
Bedankt voor jullie reacties.
Lucky
Hoi @Lucky
Wat rot dat dat is gebeurd en dat je daar zo laat achter moet komen!
Maar pleeg alsjeblieft geen zelfmoord. Je familie kan dat er niet meer bij hebben. Ze zijn op die wijze al iemand verloren. Dat wil niemand nog eens mee moeten maken.
Ook de mensen op dit forum hebben je nodig! Ik heb best veel topics gelezen en vaak zag ik bij de reacties dat jij heel actief mee aan het denken was.
Ik ken je niet, maar op dit moment ben ik best bezorgd.
Alsjeblieft, doe het niet.
Er is altijd wel een betere oplossing.
Veel liefs en succes,
Ikke13