Vraag

Mijn oom wil elke avond samen douchen.

  • 16 September 2021
  • 7 reacties
  • 1101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben Anne-Bo (verzonnen naam) en ik ben 16 jaar oud ik woon bij mijn vader en oom mijn moeder is na mijn geboorte overleden.

Is het raar dat mijn oom elke avond samen met mij wil douchen, mijn vader zegt dat het normaal is maar mijn vriendinnen zeggen van niet. Ik zou hier graag jullie reactie op willen weten

Bedankt <3


7 reacties

Hoii,

Dit is niet normaal. Ik kan me ook voorstellen dat jij je hier niet prettig bij voelt. Zorg dat je dit ook aan iemand buiten je huishouden verteld. Doe in ieder geval geen dingen die je niet wil doen en vraag misschien iemand om hulp met deze misschien erg lastige situatie.


Groetjes van mij <3

Hoii,

Dit is niet normaal. Ik kan me ook voorstellen dat jij je hier niet prettig bij voelt. Zorg dat je dit ook aan iemand buiten je huishouden verteld. Doe in ieder geval geen dingen die je niet wil doen en vraag misschien iemand om hulp met deze misschien erg lastige situatie.


Groetjes van mij <3

Heb ook met vriendinnen erover gepraat maar ik ben bang dat mijn relatie slechter wordt met mijn vader en oom als ik het niet meer doe.

Nee, ik ook hoor. Mijn oom woont alleen in Friesland, maar ga wel elke vakantie bij hem logeren

dat is lekker toch

 

Eh ik wil het wel een beetje serieus houden

Heyy

 

Ik sluit me aan bij de reactie van anoniem trien. Het is niet oké / normaal dat je oom samen met jou wilt douchen en je moet ook voorkomen dat dit uit de hand gaat lopen..

Als jij iets niet wilt moet je dat duidelijk aangeven want het is jou goed recht om aan te geven dat je dit niet wilt. Jouw grenzen zijn belangrijk en die mag je best aangeven, ook bij je vader en oom. 

 

Als je het lastig vindt het het liefst met iemand wilt praten kan dat altijd zodat die mensen je verder kunnen helpen..

Als je anoniem met iemand wilt praten kan je ook contact zoeken met de kindertelefoon. Die is iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bereikbaar op het nummer 0800-0432 of via de chat. De medewerkers die daar werken kunnen je ook wel verder helpen en hebben ook wel tips voor wat je nu het best kan doen.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

 

Hoii,

Dit is niet normaal. Ik kan me ook voorstellen dat jij je hier niet prettig bij voelt. Zorg dat je dit ook aan iemand buiten je huishouden verteld. Doe in ieder geval geen dingen die je niet wil doen en vraag misschien iemand om hulp met deze misschien erg lastige situatie.


Groetjes van mij <3

Heb ook met vriendinnen erover gepraat maar ik ben bang dat mijn relatie slechter wordt met mijn vader en oom als ik het niet meer doe.

Ik denk dat dit helaas inderdaad kan leiden tot een slechtere band met je familie, maar wat je oom wil is ook niet normaal. Ik weet niet met wat voor intenties hij dit wil doen maar waarschijnlijk is het nog illegaal ook.

Reputatie 6
Badge +7

Wat zegt je vader dan als je gewoon even alleen wilt douchen?

Blijft het alleen bij douchen of wil je oom nog meer?

 

Reageer