Vraag

mijn oom heeft me bevredigd

  • 30 December 2019
  • 4 reacties
  • 895 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik ben bij mn oom aan het logeren en gister avond is er wat naars gebeurd. Ik lig bij hem op de kamer want hij heedt nogal een klein appartement. Ik was in slaap gevallen en toen werd ik na een poosje weer wakker. Mijn oom lag naast me en hij bevredigde me, hij zat aan mn lul! Ik wist niet wat ik moest doen en vond het wel lekker. Ik kwam klaar en toen voelde ik me heel raar. Mijn oom heeft er geloof ik erg spijt van want ik hoorde hem later die avond huilen. Ik durf het niet tegen iemand te zeggen, straks word hij opgepakt!! Maar ik zit er wel mee. 

Wat moet ik doen??? Please help


4 reacties

Hallo joey04 :)

Dit is niet toegestaan want dit is incest, je hoeft hem niet aan te geven als hij zijn excuses aanbied ofzo.

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +3

Dit is inderdaad incest. Jij hoeft je niet zo schuldig te voelen, dit was namelijk zijn schuld. Ik vind eigenlijk wel dat je iemand hierover moet vertellen, dit is namelijk een serieus probleem. Is er geen leraar op school die vertrouwenspersoon ofzo is? Misschien kun je hem of haar om advies vragen. Als je het aan iemand vertelt wordt niet meteen de politie gebeld, en als dat zo is heb jij er niks mee te maken. Jij bent het slachtoffer, niet de misdadiger. Je oom is de boosdoener. Maak je niet zo veel zorgen en vertel er toch iemand over. Dit klinkt als een serieus probleem

 

Dit is een hele lastige situatie. 

Als je het niet vertelt komt je oom hier mee weg terwijl dat eigenlijk niet moet, en blijf jij met je gevoelens rondlopen. 

Als je het wel vertelt komt je oom in de problemen, die hem voor de rest van zijn leven blijven achtervolgen. 

Zoals de mensen hierboven ook al zeggen is het inderdaad incest, wat héél erg verboden en strafbaar is. 

Aangezien je het leven van je oom behoorlijk verpest als je dit naar buiten brengt, zou ik dat niet doen. Ik zou hem nog één kans geven. Als hij dit echter nog een keer doet moet je laten weten dat je het niet prettig vindt. Als hij dan stopt is het goed. Doet hij dat niet, dan moet je hem aangeven. 

Onthoud dat dit niet jouw schuld is! 

Hopelijk heb je er wat aan. 

Xx

 

Badge

hey joey4,

ik vroeg me af, vind je het achteraf erg wat hij heeft gedaan? of niet? ik zou er sowieso met hem over praten, hoe moeilijk het ook is. als je denkt dat hij er mee zit en jij zit er mee komen jullie allebei niet verder. praten is de beste optie denk ik dan, gewoon praten en vragen over wat er precies is gebeurd en waarom. delen met elkaar over hoe je je  erover voelt. ik weet zeker dat het oplucht.

onthoud: het is niet jouw fout!

ik hoop dat je dit leest en dat het beter gaat!

 

Reageer