mijn oma's broer

  • 8 July 2021
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik ben heel erg verdrietig omdat mijn oma's broer over 20-30 maanden gaat overlijden omdat hij een ziekte die ALS heeft en de dokter kan hem niet beter maken omdat ze geen medicijn tegen ALS hebben gevonden!  Ik heb ook nu stress omdat mijn oma's zusje die wil niet haar medicijnen niet innemen waarom weet ik niet en haar ziekte kan wel gestopt worden maar haar broer weer niet en ik heb ook nog stress omdat ik moet binnenkort een MRI-scan gaan nemen voor m'n hersenen en in mei moest ik naar Rotterdam voor controle voor mijn hart omdat ik CP heb en ze willen mijn hart in de gaten houden, ik heb een echo moeten doen en ECG en een gesprek met de andere dokter en die zei dat ik een MRI scan moet doen, mama , die was er bij, ze was bang dat ik geopereerd moest worden omdat vroeger toen ik baby was werd ik geopereerd aan mijn hart omdat anders ik zou overlijden nu! Dit is mijn verhaal


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,
Elena
De Kindertelefoon


 

Reputatie 3
Badge +2

Wat naar allemaal, mijn oma heeft helaas ook ALS.

ik weet niet of ik veel kan zeggen wat minder betekenloos klinkt als: wat naar voor je, en ik reageer vooral om je te laten weten dat zelfs op een plek waar niemand je kent je niet alleen bent, maar hoe gaat het momenteel met je?

Als je iets aan me zou wil vragen kan dat natuurlijk.

Reageer