Vraag

mijn oma raakte mij perongeluk aan

  • 9 December 2021
  • 2 reacties
  • 1536 Bekeken

Badge

Hey hoi.

Ik woon heel dichtbij mijn opa en ima dus ik ga daar vaak heen om boodschappen te doen met mijn oma of om samen dingen te bakken. Maar vanmiddag was ik met mijn opa ergens mee bezig en daarna gingen we met zijn drieen op de bank zitten (ik, opa en oma). Ik moest even naar de wc en daar had ik opeens een harde p!ķ . Dus ik deed hem door het brem gat van mijn onderbroek en deed toen mijn broek weer omhoog(want dan licht hij wat comfortabeler). Maar daarna bleek dus dat je het super duidelijk kon zien en zat mijn oma er steeds maar te kijken en stoote ze er een paar keer

✌perongeluk✌tegen aan. Maar toen we weer op de bank zaten zat mijn oma naast me en vreef over mijn been (doet ze wel vaker) maar deze keer net wat hoger en precies op de plek waar mijn ding zat.

Maar het voelde echt fijn en mijn oma en ik hebben het vaak wel erg open met elkaar over seks enzo. Dus t goelt wel normaal eigenlijk. Maar ik word er op een of andere manier heel geil van en wil het graaf vaker beleven. 

Tips of andere reacties zijn welkom.

Groetjes van ik mezelf en mij


2 reacties

Vreemd verhaal, maar goed... Dit lijkt me niet helemaal normaal en ik zou maar zorgen dat het stopt 

Vreemd verhaal, maar goed... Dit lijkt me niet helemaal normaal en ik zou maar zorgen dat het stopt 

Absoluut mee eens. Ergens hoop ik dat je een grapje maakt maar ik zou het best wel erg vinden als er zulke dingen gebeuren tussen jou en je oma. En laat haar je ook alsjeblieft niet meer aanraken. Niet op deze manier.

Reageer