mijn neef

  • 29 May 2020
  • 2 reacties
  • 1412 Bekeken

Badge

Ik (12). Mijn neef (16) heeft bij mij gelogeerd en dat is altijd heel gezellig. Maar af en toe zit hij mij wel een beetje te plagen, voor de grap. Ik slaap altijd in mijn blootje, ik schaam me niet ofzo maar mijn neef had s ochtends toen ik nog lag te slapen dus de deken van me afgehaald en met zo'n veertje zat ie mijn poepgaatje te kriebelen om me wakker te maken, wel grappig en irritant tegelijk. Ik weet het niet, dit kan toch eigenlijk niet?


2 reacties

Hoi


Persoonlijk vind ik het ongepast dat je neef je op die wijze wakker maakte. Hij had gewoon je schouder kunnen aanraken of zacht wat kunnen zeggen; wat hij deed was vrij vreemd. 

 

Zal het in de toekomst nog vaker gebeuren dat je neef blijft logeren? Zo ja, slapen jullie best in een afzonderlijke kamer, zodat jullie elk je privacy hebben. Verder zouden jullie kunnen afspreken dat jullie van bijvoorbeeld 22 tot acht uur elk in je eigen kamer blijven, zodat jij gewoon rustig kan slapen zonder op een eigenaardige manier gewekt te worden. 

 

Aangezien je twijfels hebt bij wat er gebeurde, zou je dit voorval met je ouders kunnen bespreken. Op die manier kan je te weten komen hoe zij erover denken, en kunnen ze je helpen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

hoi, dit is volkomen normaal en alles kan je uitproberen, als je het maar niet aan andere mensen vertelt.

  • dit gaat over een oud bericht (2020) en degene die dit heeft gepost zit misschien niet meer op het forum KT

Reageer