Skip to main content

Mijn moeders leven

• May 12, 2026
  • 0 reacties
  • 6 Bekeken

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen, deze topic gaat over mijn moeder.

mijn moeder is toen ze 1 was en in Brazilië woonde uit haar gezin weggehaald, en heeft ze vijf jaar met haar zusje en twee broertjes in een weeshuis gewoond. En toen werd ze verkocht! Dat is toch erg?! Ze werd gewoon door mensen gekocht! Samen met haar zusje en broertje kwam ze in een gezin in Nederland, en haar andere broertje werd geadopteerd door andere mensen, maar niemand weet waar en door wie. na 24 jaar… In dat gezin zijn mijn moeder, oom en tante opgegroeid. Mijn moeder was erg agressief, dus toen ze 14 was moest ze naar een speciale school, waar ze mijn vader ontmoette. (Mijn vader heeft ADHD, depressie, hoogsensitiviteit...) Mijn ouders spraken vaak af en gingen altijd free-runnen op daken. En laatst had ik ontdekt dat mijn ouders op mijn moeders verjaardag hebben ge…!! 9 maanden later was ik er. Mijn moeder was 16! Mijn vader 21. Ik en mijn moeder moesten toen in een moeder-kind-huis wonen. Mijn moeder kon opzich wel voor mij zorgen, maar ze wist niet precies hoe en liet me telkens alleen achter. Ik ben getraumatiseerd door haar. Na een halfjaar moest ze van jeugdzorg ofzo kiezen of ze voor mij zou blijven zorgen of bij mijn vader zou blijven. Wie koos ze? Hem! Ik werd in een pleeggezin geplaatst waar ik nu al 12 jaar woon. Mijn moeder zie ik nu nog zes keer per jaar en ik heb ook een broertje bij haar wonen. En ze is zwanger.

Ik moest dit effe van me afschrijven.

Doei