Mijn moeder wil dus dat ik een app download waarmee ze altijd kan zin waar ik ben. Ik vind dit echt niet normaal want als 14-jarige wil je ook gewoon een beetje vrijheid. Ik vind t gewoon eng en is dit normaal of is me moeder gewoon een controleren??!
Naar mijn idee is dit niet echt gebruikelijk.
Je hoeft jouw moeder ook niet te helpen bij deze poging.
Ook jij hebt recht op privacy (geen idee of dat ook hier geldt) en gezien de telefoon waarschijnlijk jouw eigendom is, heb jij er volledig zeggenschap over.
Ik raad jou aan om een gesprek met jouw moeder aan te gaan.
In je eentje lijkt mij niet verstandig, dus pak een familielid of vriend of wat dan ook die jou hierbij wil steunen en een beetje sterk in zijn of haar schoenen staat.
Bedenk eerst wat redenen waarom dit geen goed idee is/niet nodig is.
“Omdat ik dat vind” is niet echt overtuigend.
Kies dan het jusite moment of maak het juiste moment en bespreek het dan.
Hopelijk ziet zij dan ook in dat dit gedrag niet nodig is.
Jij hoeft toch ook niet ten alle tijden te weten waar zij uithangt?
heyy sushilover
mijn ouders hebben mij ook zon traceer app laten installeren ze kunnen altijd zien waar ik ben en ik word er fk boos van maarja, ook al mijn vrijheid is compleet verdwenen, ik ben een 15 jarig meisje en mijn ouders kijken de hele tijd op de stalkerapp die ik heb moeten downloaden ik moet ook altijd na school gelijk naar huis en ik krijg ruzie als ik een andere weg naar huis fiets. maar genoeg over mij
ik zou dr alles aan doen om dit niet te krijgen maar geen ruzie erover maken want dat maakt het erger en laat jou ongeloofwaardiger lijken. wss zijn je ouders niet zo heftig als die van mij maar geloof me je wilt zon traceerapp echt niet op je telefoon hebben.
ik moest de app life 360 ongeveer half jaartje geleden downloaden dus weet niet of jij dezelfde moet downloaden. maar stel van wel kan ik je wel een paar tips geven om je locatie te faken
sorry voor t lange bericht en heel veel succes met je ouders xx
Heyy
Ik denk dat het niet de bedoeling van je moeder is om je te stalken ofzo, maar dat het gewoon een soort veiligheid is, als je niet thuiskomt kan ze zien waar je bent enzovoort. Je moeder weet tenslotte alleen je locatie, niet met wie je bent en wat jullie zeggen, begrijp je men punt? Je hebt nog altijd een heleboel privacy hoor.
Groetjes
Kaas123
Hallo sushilover :)
Je kunt als je die echt moet downloaden je telefoon thuislaten liggen zodat jou locatie dus niet bekend is en dan heeft ze dus niks aan die app of gewoon die app daarna verwijderen. Ik zou eerst proberen om het met je moeder erover te hebben waarom zij zo graag je locatie wil weten want misschien maakt ze zich gewoon heel veel zorgen over jou en dan kun je haar vertellen dat je al 14 bent en dat ze heus niet zoveel zorgen hoeft te maken over jou.
-Dr8gon99
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.