mijn moeder vertellen bij mijn vader te wonen

  • 6 December 2020
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik ben een meisje van 15 jaar. Ik zit in de 4e klas van de mavo en mijn ouderz zijn gescheiden.

Ik heb eigenlijk sinds mijn ouders gescheiden zijn, (vanaf mijn 6e) bij mijn moeder gewoond, dit houdt in dat je 1x in de 2 weken in het weekend bij je vader bent. Ik heb de laatste tijd erg veel ruzie met mijn moeder en zou het erg leuk vinden om bij mijn vader te gaan wonen. Ik weet alleen niet hoe ik dit aan mijn moeder moet vertellen. Ik wil haar niet kwetsen, maar wil ook voor mezelf het beste kiezen.

wie kan mij helpen? Wat is de beste manier om dit aan mijn moeder te vertellen?


1 reactie

Oei wat lastig. Wil je meteen volledig bij je vader gaan wonen of denk je dat er ook een tussenweg mogelijk is? Is het bijvoorbeeld een idee om elke week te wisselen. De ene week bij de vader en dan de volgende week weer bij je moeder. Dat komt denk ik minder hard aan dan in een keer volledig uit huis te gaan. Misschien is dit een goede oplossing of misschien alleen een eerste tussenstap. Maar goed dat is ook maar een ideetje. Uiteindelijk is het jouw beslissing en jij kent je moeder het beste, dus kan jij het best bedenken hoe je dit zou moeten brengen.

 

Groetjess

Reageer