Vraag

mijn moeder trekt mijn zusje altijd voor

  • 17 November 2019
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn moeder zorgt er iedere keer voor mij een gevoel te geven dat ze een veel betere band heeft met mijn zusje dan met mij… iedere keer wanneer ik ruzie heb kiest ze mijn zusjes kant en dan zegt ze dat ik het voor mijn zusje het heel erg lastig maak terwijl ik al paar keer heb toegegeven dat ik door daar depressief ben omdat ze het laat lijken dat alles mijn schuld is… dat als ik een vervelend persoon ben die alles fout doe… ik heb het al meerdere besproken met mijn moeder maar iedere keer zegt ze dat het toch echt aan mijzelf ligt terwijl dat dus echt niet is! Mijn zusje houdt super erg van snitchen en ik daar in tegen neem niet eens de moeite dus mijn moeder denkt dus dat het altijd mijn schuld is! Ik zit er echt al paar dagen door heen omdat ik het gevoel heb dat niemand mij echt begrijpt...


1 reactie

Hey,

 

wat verveld dat je moeder zo doet! Wat vind je vader hiervan?

 

Kan je het er niet met iemand anders over hebben?  Bijvoorbeeld een vriend(in), familielid, mentor of leerlingencoördinator? Dan zou die persoon daarna of jullie samen in gesprek kunnen gaan met je moeder. 

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

 

 

Met vriendelijke groet,

Reageer