mijn moeder ruimt mijn kamer op, gooit dingen weg die ik gebruik en als ik iets verplaats word ze boos en mag ik niet paardrijden

  • 21 July 2022
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Reputatie 7

hey, mijn moeder had dus geholpen met het opruimen van mijn kamer (aangezien ik zelf niet goed ben in dingen wegdoen (door me autisme)) en toen heeft ze hele belangrijke dingen va mij weggegooid. zoals mijn fototoestel en mijn oude speen van vroeger (waar ik nogal veel waarde aan hecht). de afspraak was dat ik 3 dingen uit de vuilniszak mocht halen, ik probeerde di speen eruit te halen en ze zegt dat die er niet uit mag omdat die kapot is maar dat is de reden dat ik er zoveel waarde aan hecht. en toen ze klaar was wou ik even kijken en toen verplaatste ik een schilderijtje en toen werd ze dus heel boos en nu mag ik vanmiddag niet paardrijden. weet iemand hoe ik dit op moet lossen??

 

anoniempjex123


1 reactie

Badge

Hey hey anoniemx123, ik heb zelf ook autisme dus ik weet ongeveer wel hoe vervelend het is en dat meer mensen dit hebben, ik zou toch proberen het gesprek met je moeder aan te gaan en het rustig te vertellen hoe moeilijk het je vind. En desnoods vraag je aan moeder of je zelf je kamer kan opruimen dan weetje precies wat je weg doet en niet. En praten is lastig misschien maar communiceren helpt altijd! Desnoods via WhatsApp wat vooral bij mij erg helpt, groetjes weekdiertje!

Reageer