Vraag

mijn moeder mishandelt mij mentaal

  • 4 September 2020
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Me moeder is me mentaal aan het mishandelen en ik huil bijna elke dag door haar omdat ze me voor domme redenen me schreeuwt ik heb al depressie en zij maakt het alleen erger elke dag zegt ze dat ik lelijk ben en me meer moet focussen voor school door haar heb ik geen vrije leven soms heb ik gedachtes dat ik mezelf wil dood maken ik haat me moeder zo erg

 

Sinds ik naar de tweede ging doet me moeder super gemeen tegen mij ze schreeuwt me elke dag en ook bedreig ze me ook omdat ze altijd denkt dat ik het slecht doe op school omdat ik best al f op me telefoon zit terwijl dat helemaal niet is

me vader is ook een echte meeloper ook elke keer luistert hij naar haar omdat hij bang is dat ze weer gaat praten over dat hij vreemd ging 

elke dag zeg ze ook dat ik lelijk ben en dat ik niks waard ben ook zegt ze ook dat ze me telefoon gaat afpakken en kapot gaat maken als ik me best niet doe of ik me huiswerk niet maak terwijl ik het allang af heb

me moeder zegt ook slechte dingen over me vrienden Ze zei vandaag tegen me dat ik niet zoveel met me vrienden moet omgaan en dat ik nooit naar buiten mag om met ze aftspreken 

Volgens mij weet dat me moeder me haat want door haar heb ik depressie gekregen en had ik gedachten om mezelf te snijden

 

( tekst samengevoegd door de Kindertelefoon )


2 reacties

hey

dit is niet oke!!

probeer contact op te nemen met veiligthuis.nl of kindertelefoon.nl
zij kunnen je beter helpen dan ik

 

xoxo me

Hey, Ik vind het heel erg knap van je dat je dit durft te zeggen want het is niet niks. ik stel voor erover te praten met iemand die je vertrouwd, of zoals @whyme009  al zei probeer contact op te nemen met veiligthuis.nl en of kindertelefoon.nl .Ik snap dat dit een grote stap is en doe het als jij er klaar voor bent! Heel erg veel sterkte en succes, al denk je weer aan zelfmoord, bel de kindertelefoon of chat ze!

groetjes,

Sad af.

Reageer