Vraag

mijn moeder luistert niet naar me

  • 9 June 2022
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Reputatie 7

heyhey, mijn moeder is vandaag boodschappen gaan doen, en ze heeft nieuwe knijpfruit meegenomen. precies wat ik had gevraagd. ik had alleen ook gevraagd of ze geen knijpfruit in baby zakjes mee kon nemen (met tè vrolijke plaatjes) maar dit heeft ze wel gedaan. ze heeft trouwens ook smaken meegenomen die ik niet eens lust. ik weet niet of jullie het merk lupilu kennen (lidl), maar dit merk is speciaal voor baby's. en juist van dit merk heeft mijn moeder ze meegenomen. ik zei dus tegen haar dat ik deze niet mee naar school ging nemen ivm pesterijen (ik word nu al heel erg gepest). en toen werd ze dus waad en heeft alle zakjes weggegooid. niet dat ik het erg vind. maar toch. ik krijg nu erg het gevoel dat het mijn schuld is terwijl ik alles gewoon aardig zei.


1 reactie

Badge

Heb je een vader (in huis)? Wat vindt hij ervan?

Als je het idee hebt dat je de discussie nooit gaat winnen, geef je moeder dan maar gewoon gelijk, wat moet je anders doen hé😬…

Als het zover is dat je moeder "gelijk" heeft, vraag of je op een vechtsport mag. Of kijk turorials op YouTube zodat je niet meer gepest gaat worden. (ik zit op een vechtsport en het heeft enorm geholpen)

 

Ik hoop dat je een beetje bent geholpen!

Joe joe

Reageer