Vraag

Mijn moeder luistert niet en blijft naar mijn lichaam kijken

  • 7 June 2018
  • 4 reacties
  • 726 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Ik wil jullie mening weten wie er nou fout ligt..

Soms heb ik honger of ik moet wat opruimen of mijn kleding wassen, maar dan heb ik soms geen zin om mn kleren aan te houden dus loop ik naar beneden in mn onderbroek en dan komt weer mijn ma weer precies naar mij toe, ik vind het helemaal geen fijn gevoel soms slaat ze me op mn kont (volgens haar voor de grap) ik heb al super vaak aangegeven dat ze mij niet zo mag zien omdat ik het niet leuk vind en ik heb dr vaak uitgescholden voor pedofiel, maar ze blijft het doen har reactie is altijd: Je staat maar in je onderbroek, je bent mijn kind ik mag dat.

Ik vind het altijd gewoon heel ongemakkelijk en irritant.




groetjes

4 reacties

Mijn moeder doet zoiets ook weleens ze is waarschijnlijk geen pedofiel maar ga gewoon een keer met haar zitten en dan vertellen hoe het zit

Succes
Als jij het irritant vindt en het je een ongemakkelijk gevoel geeft, moet je moeder dat respecteren. Waarschijnlijk denkt je moeder nu dat je het niet echt serieus bedoelt, dus gaat zij het ook niet serieus opvatten. Neem misschien wat tijd om met je moeder hierover te praten, dan zal ze waarschijnlijk ook merken dat het voor jou ook echt een serieuze zaak is
xxx
Dini
Denk niet dat je moeder pedofiel is maar, als je het vervelend vind moet je er eens met haar of bv je mentor over praten.
Hoii,

Als jij het vervelend vind, dan moet je moeder dat respecteren

X

Reageer