Hoii! Ik ben een meisje van net 13… ik heb hele fijne ouders... Ze zijn gescheiden maar nog goede vrienden. Mijn moeder en ik slapen ook elke week een dag daar. Mijn vader drinkt best veel en zit alleen maar bij zijn ps4... Mijn moeder is verslaafd aan haar candy crush en luisterd niet. Als ik haar iets wil vertellen luisterd ze eerst niet en als ze dan wel luisterd is ze gelijk chagrijnig. En is ze wat ik vertel de volgende dag weer vergeten. Ze geloofd me ook vaak niet. Nu met de corona kan ik als ik een beetje ziek ben niet naar school... Ik ben niet vaak ziek maar als I wel ziek ben geloofd ze me niet. Nu ook. Ik moet één dag in de week naar school en de rest online. Morgen moet ik naar school en ik voel me echt niet lekker. Ik sta al een paar dagen te trillen op mijn benen omdat ik dus echt ziek ben. Maar dat is verder niet aan mij te merken want als ik ziek ben straal ik dat niet uit. Maar ik ben dus echt ziek en als mijn moeder me naar school stuurt krijg ik problemen omdat ik ziek op school ben. Dat wil ze ook niet geloven. En de docenten die doen altijd heel aardig als er ouders bij zijn en zo maar als die er niet bij zijn worden ze wel boos. Dus mijn moeder luisterd niet of ze geloofd me niet. Ze zegt dat haar vertrouwen in mij weg is.... Maar ik lieg nooit. Ik kan niet liegen. Als ik lieg ben ik daar echt heel lang mee bezig en wordt ik daar echt verdrietig van. Toen ik in therapie zag zeiden ze dat ik hoogsensetief of zoiets was. Maar ik zit hier dus echt mee en weet niet zo goed wat ik moet doen om haar mij weer te laten vertrouwen. Want als ik het er met haar over wil hebben kan ze maar niet toegeven dat zij het ook wel eens fout heeft. Alles is volgens haar altijd mijn schuldt en zij kan niks fout doen...