Het is echt niet meer fijn ik heb 8 hobby’s per week en dat alles om mijn moeder tevreden te stellen ik moet mijn eigen afwas zelf afwassen ik moet mijn eigen stinksokken wassen ik mag geen telefoon ik moet elke dag 1 uur piano spelen mijn mama wilt zo veel van mij zij wilt dat ik aan wedstrijden pianospelen zodat zij geld kan verdienen zij is veeeel te netjes voor mij en mijn papa zij vindt een normale kamer suuuper rommelig en zij maakt het leven van mij en papa zuur door te zeuren dat alles nooit netjes genoeg is bij ons
Nu mijn papa hij doet oooooveeeerdreeeeeeveeeeeeeen aan respect gedrag en hij vindt als ik geen honger heb op etenstijd moet ik alles opeten hoe dan ook en als ik ga dicusciëren met hem dan wordt hij zo mega boos !!!Â
gisteren dus vrijdag hadden hij en mama een keigrote ruzie en ik kwam gewoon effen tegen hem zeggen misschien moet je stoppen met te schreeuwen tegen mama en toen dacht hij o zo jij staat aan de kant van je mama oké dan ga vandaag zelf maar naar school ik breng je niet en op dat moment was mijn mama al weg voor haar werk dus is er helemaal niemand om mij te brengen dus ben ik in de vrieskou naar school gefietst en hij riep me na ik wil je niet meer in huis ga naar het internaat of zo