Mijn moeder is niet meer zo irritant

  • 12 February 2023
  • 0 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Mijn laatste topic was best..

intens

 

Op dit moment is het grootste gedeelte van mijn frustratie weg en zijn de problemen die ik toen had weer verdwenen.

Mijn moeder heeft uiteindelijk uit zichzelf de was gedaan, ik ben bij de bad kamer enzo geweest, Ik heb weer toegang tot de keuken. Mijn moeder heeft een soort van sorry gezegd met de was doen ( ze zei dat ze nooit meer voor mij iets zou doen maar nu doet ze dingen voor mij, dat betekent in haar wereld sorry, en ook in mijn wereld betekent het sorry. ) waardoor ik ook gewoon de honden weer doe en haar niet meer negeer. Ze is niet helemaal happy enzo want de deur klinken zijn nog steeds weg en ik probeer de situatie te vergeten terwijl zij het continue opbrengt maar ja. 

 

Ik denk dat de situatie is opgelost en dat de problemen van toen nu geen problemen meer zijn ( behalve de deur klink ).

Dus ik ga geen veilig thuis en dat gedoe bellen. Het is soort van opgelost. Ik was gewoon super gefrustreerd. 

Dus als je mijn vorige topic leest, weet gewoon dat mijn moeder niet meer doet wat ze zei en technisch gezien niet meer Irritant en kleuterachtig is want ze doet niet meer wat ze gister dee.

Ik geloof dat dit een een keer ding gaat zijn dus no worries. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer