Vraag

mijn moeder is gefrustreerd

  • 26 April 2020
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi, mijn moeder is de laatste tijd door corona en alles nog al gefrustreerd, ik heb het gevoel dat ze dat echt vol op mij en eten afreageert ze vreet zich vol met van alles en nog wat en wordt dan boos op mij voor het in huis halen van die dingen. ook zegt ze en doet ze de afgelopen 2 weken echt onacceptabele dingen tegen mij ( niet persee schelden ofzo maar meer dingen die je niet tegen mij zegt als je me goed kent zeg maar kan het moeilijk uitleggen) en dan gaat ze daarna bij mijn vader huilen en zeggen hoe zielig ze wel niet is omdat ik boos op dr werdt en dan gaat ze tegen mijn pa zeggen dat ik doe alsof zij alles verkeerd doet zodat ik er goed vanaf kom ofzo. en ze doe nu ook steeds dat als ik ook maar een klein iets verkeerd doe zoals ben en jerry ijs uit het pak eten dan wordt ze gelijk helemaal boos en hoe dom en stom ik wel niet ben om dat te doen. zie ik haar 2 dagen later exact het zelfde doen en dat soort dingen de hele tijd wordt er helemaal gek van. 

 

heeft iemand tips ofzo?

tnx :slight_frown:


3 reacties

Hoi

 

Wat een lastige situatie met je moeder. Erg frustrerend hoe ze zich gedraagt. Ik kan me voorstellen dat je hier nerveus van wordt. 

 

Hoe reageert je vader op de verhalen van je moeder? Ziet hij in dat wat zij zegt over bv. jou onwaar is? Als je je vader zou kunnen doen inzien hoe de situatie werkelijk in elkaar zit, zou je vader voorzichtig voor je op kunnen komen. Wie weet luistert je moeder wel naar hem, of zouden ze wat vaker samen kunnen gaan wandelen. Op die manier zou je moeder tot rust kunnen komen.  

 

Gr. Kenshin

Hi, 

mijn vader is t altijd volledig met me eens en ze wandelen heel vaak samen door het bos daarom is het zo frustrerend. Vandaag probeerde ik met haar te praten en ging ze alles naar mij toe schuiven alsof het allemaal mijn fout is. 

Hey

ik heb precies hetzelfde met mijn ouders. Weet dat het niet jouw schuld is of dat er iets verkeerd aan je is. Ik denk dat ze nogal gestresst wordt van alles

 

xoxo

Reageer