Mijn moeder is echt fucking irritant

  • 17 September 2022
  • 0 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik kan een heel lang kut verhaal gaan ophangen, maar dat ga ik dus gewoon niet doen. Ik ga ook geen correcte zinnen maken, want het boeit me geen ene flikker.

 

Mijn moeder moet steeds kut doen en waarom weet ik niet. In het weekend lijkt het me godverdomme normaal om uit te slapen, maar mijn moeder laat dat dus gewoon mooi niet toe. Ze wil dat ik voor 12 uur wakker ben en klaar ben met alles. Normaal word ik in het weekend wakker om 1 uur, omdat ik dat gewoon nodig heb. Ik slaap gewoon eenmaal wat langer. Zij vindt dat dat niet meer hoeft, omdat ik dat al genoeg de vorige weken heb gedaan. Wat een duidelijke ** logica. Pleur op man. Ze werd helemaal neidig. Ik zei steeds "Ga weg" want ze stond steeds compleet in de weg in mijn kamer, extreem stom te kijken. Op een gegeven moment duwde ik haar ook, want ik raak steeds sneller agressief door haar. Denk niet dat ik een 1.60m zwak vrouwtje duw. Nee, ik duw een 1.85m vrouw die haar hele leven kickboxt. Nu gaat ze alles uit mijn kamer weghalen + mijn deur.

 

Nu doet ze ook vaker zo boos. Tuurlijk kan ik ook elke keer gewoon "Ja, oke." zeggen, maar dat doe ik dan gewoon niet. Zij is gek in haar hoofd en ik ook, maar ze kan ook gewoon dingen die normaal zo gaan zonder problemen fucking laten. Jezus man, doe 1x fucking normaal. Ze wil gewoon altijd problemen maken man.

 

Ik raak echt depressief van haar.

 

(Bericht aangepast door De Kindertelefoon)


0 reacties

Geen reactie

Reageer