Mijn Moeder Is Altijd Boos

  • 3 August 2018
  • 1 reactie
  • 549 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb thuis steeds problemen met mijn moeder, elke dag ruzie. bv net, ik wilde even niet iets wegbrengen omdat ik een vriendin bij me had, normaal doe ik het altijd en mijn zus hoeft het nauwelijks te doen en überhaupt niet als ZIJ gasten heeft. Ik heb ook het gevoel dat mijn zus wordt voorgetrokken, ze doet nooit iets fout. En als ik ruzie heb met mijn moeder, en ik zeg iets, dan roept ze mijn vader erbij, talk about zwakke ouder.... Ik weet niet meer wat te doen, kan iemand helpen? En mijn zus kiest nooit eens mijn kant...…. Soms denk ik aan weglopen.

1 reactie

Hoi

Je bent het vaak oneens met je moeder, en het voelt aan of je zus voortgetrokken wordt. Dat is niet fijn.

Hebben je moeder en jij momenten waarop jullie rustig kunnen praten? Zijn dat momenten waarop je een rustig gesprek met haar kan hebben, waarbij jij duidelijk maakt dat het soms voor jou niet fijn is in huis?

Heb je een goede band met je vader? Kan je dit met hem bespreken?

Weglopen is geen oplossing. Je maakt het er jezelf alleen lastiger mee. Je kan wel proberen om afleiding te zoeken, door bv. af en toe bij een vriend(in) te logeren.

Groetjes
x

Reageer