Mijn moeder heeft kanker


Badge

Hoi..

 

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft, ze heeft ook een burnout al 3 jaar ongeveer.. ze begon zich net beter te voelen en nu dit.. ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan, ik ben al wel gewend dat ik niet zo veel kan doen zoals op vakantie gaan maar ik weet niet wat er gaat gebeuren en veranderen, ik mag het ook aan niemand vertellen voorlopig dus nu weet ik al helemaal niet wat ik moet doen..


21 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Mijn moeder heeft ook kanker maar zo’n super zeldzame. Het hele ziekenhuis kent haar zowat…

 

Badge

Mijn moeder heeft ook kanker maar zo’n super zeldzame. Het hele ziekenhuis kent haar zowat…

 

Sterkte!!

Reputatie 5
Badge +6

Wat naar voor je, als je wat meer info erover hebt, kan je hier even kijken of er een kans is, zo niet? Maak dan voor nu zo veel mogelijk mooie momenten met haar, zodat je wat hebt waar je op terug kan kijken...

Reputatie 3
Badge +2

Wat naar voor je moeder. Probeer vooral veel met je moeder te praten, dit vrolijkt haar misschien op maar jou ook. Jij kan dan alle vragen stellen die je wil. En kanker is nou eenmaal een rotziekte, daar kan je helaas niks aan doen. Sterkte voor je moeder!

Reputatie 2
Badge +1

Wat naar voor jullie!! Gelukkig ken ik het niet in ons gezin! Maar mijn moeder en daar de moeder van dus mijn oma die was ook gestorven aan borstkanker mijn moeder was toen 12 jaar het lijkt me verschrikkelijk als mij zoiets overkomt! Echt heeel veeeeel sterkte!! Hoe oud ben jij en je moeder als ik vragen mag?

 

xxx

Reputatie 6
Badge +12

Sterkte!!

Dankjewel!

Reputatie 6
Badge +12

Jij ook!

Reputatie 6
Badge +12

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Kanker is echt een stomme ziekte. Bij mij praat ik veel met mijn moeder, maar niet per se over de kanker, maar gewoon over dingen die wel leuk vinden. Dat vind ze heel fijn dus misschien kan jij dit ook proberen?

 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy,

jeetje, wat kut zeg. Kanker is echt een rot ziekte. Het is wel belangrijk dat je er met iemand over praat., het is niet niks namelijk. Misschien je vader, ander familielid, broers/zussen, vriend/vriendin, etc. Vaak zijn er in het ziekenhuis ook wel MMWers (medisch maatschappelijk werkers) waarmee jou moeder maar ook de rest van het gein mee kan praten of waarbij je terecht kan met vragen en/of zorgen. Je kan natuurlijk ook gewoon met je moeder praten.

Heel veel sterkte!!!

 

joeeeeeee

Reputatie 6
Badge +12

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Bij mij mag ik door corona het ziekenhuis niet in :(

Reputatie 7
Badge +19

Oh hmm.. dat is dan wel lastig inderdaad. Bij de meeste oncologie afdelingen mag 1 bezoeker per keer komen. Wel verschild het per afdeling of dit een vaste bezoeker moet zijn of dat het wisselende bezoekers mogen zijn. Je zou ook online met iemand van het ziekenhuis kunnen praten als je dat zou willen. Verder zou je natuurlijk dus gewoon met de mensen in je omgeving kunnen praten. (Kan ook je mentor zijn bedacht ik me net)

Reputatie 6
Badge +12

Bij mij mag er HELEMAAAAL niemand

 

Badge

(...) Echt heeel veeeeel sterkte!! Hoe oud ben jij en je moeder als ik vragen mag?

 

xxx

Dankjewel ❤️ en nog sterkte❤️ ik ben 12 en mijn moeder is 55 xx

Badge

@jaivy 
Dankjewel ❤️❤️

Badge

@TheShadowOfMortis 
Ja isg ik ga het ook doen! Xx

Badge

heey, mijn moeder heeft ook net gehoord dat ze borstkanker heeft…. ik vind dit erg verdrietig, maar ik weet niet goed hoe ik er ook mee om moet gaan. ik vind het wel fijn dat iemand eht zelfde mee maakt als mij… bij mij weet iedereen het al en ik vind het wel fijn want mijn vriendinnen denken veel aan mij… ik zou je moeder hier veel bij helpen..  mijn moeder heeft een  blad gekregen in het ziekenhuis met een site erop om er over te praten en hoe er mee omtegaan.. ik zou die site kunnen geven.. 

groetjes,, me

pss ik denk ook aan jou:two_hearts:

Badge

Hoi..

 

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft, ze heeft ook een burnout al 3 jaar ongeveer.. ze begon zich net beter te voelen en nu dit.. ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan, ik ben al wel gewend dat ik niet zo veel kan doen zoals op vakantie gaan maar ik weet niet wat er gaat gebeuren en veranderen, ik mag het ook aan niemand vertellen voorlopig dus nu weet ik al helemaal niet wat ik moet doen..

ow echt erg. hoop dat ze snel beter word. Tekst in aangepast i.v.m. forumregel 6

Reputatie 2
Badge +3

Vrolijk je moeder op ga met haar wat praten over leuke dingen bijvoorbeeld misschien als ze er zin in heeft een rondje lopen. En help ook mee in het huis. Dat waardeerd je moeder ook wel. Trouwens veel sterkte naar jou en je moeder❤👍

Reputatie 6
Badge +12

heey, mijn moeder heeft ook net gehoord dat ze borstkanker heeft…. ik vind dit erg verdrietig, maar ik weet niet goed hoe ik er ook mee om moet gaan. ik vind het wel fijn dat iemand eht zelfde mee maakt als mij… bij mij weet iedereen het al en ik vind het wel fijn want mijn vriendinnen denken veel aan mij… ik zou je moeder hier veel bij helpen..  mijn moeder heeft een  blad gekregen in het ziekenhuis met een site erop om er over te praten en hoe er mee omtegaan.. ik zou die site kunnen geven.. 

groetjes,, me

pss ik denk ook aan jou:two_hearts:

Sterkte!! ❤️❤️

Reputatie 6
Badge +12

@TheShadowOfMortis 
Ja isg ik ga het ook doen! Xx

Hopen dat het werkt :) 👍

Hey @Hoihoianoniemmm ,

Heel naar voor jou en je moeder! Ik hoop met jullie mee dat ze beter mag worden en dat er geen uitzaaiingen zijn. 

Ik denk heel misschien dat ik je ken, ook hele grote kans van niet hoor, maar bij iemand die ik ken heeft de moeder ook borstkanker tekst verwijderd door de kindertelefoon regel6 plaats op het forum geen persoonsgegevens , dus ook niet herleidbare situaties., dus het zou goed kunnen.

Maar aangezien dit anoniem is, (en je dat ook graag zo wilt houden denk ik) zal ik er voor de rest niet verder op in gaan. 

Ik snap dat je niet goed weet hoe je er mee om moet gaan, (als ik weet wie je bent, dan ga je naar de kerk, ook al ga je niet, dan is dit ook voor jou). 

Weet dat er een God is die voor jullie zorgt, ook al lijkt Hij soms ver weg, Hij is altijd bij jou. Ook in moeilijke wegen!

J4250

Reageer