Vraag

Mijn moeder heeft een nieuwe vriend

  • 7 May 2019
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Badge
Heyo! Ben dr weer:
Mijn moeder kwam ongeveer 4 maanden geleden uit een relatie die 10 jaar duurde, ze had met een leuke vent maar het jammere was dat hij eigenlijk een beetje een robot was: hij toonde zn gevoelens niet, zei altijd ja en had geen mening.
Het ergste nog: hij heeft nog nooit een gesprek met mij gevoerd! En ja dat heeft me best wel geraakt... dr zat letterlijk een vreemde op mn bank van 08:00 tot 23:00!!! Mijn moeder merkte dat hij eig gwn een robot was en heeft het geeindigt, waar ik stiekem super blij mee was😂 Maar toen begon de ellende weer🙄. Ong 2 maanden later had ze weer een nieuwe vriend, ik zei: ik wil hem nog niet ontmoeten!
want het ging allemaal te snel voor me.
Mijn moeder was dus super verliefd! Ik was natuurlijk vet blij voor dr maar ze was er gwn niet meer... werken,haar nieuwe vriend of op stap, het deed me heel veel pijn daarom had ik het uiteindelijk gezegd! Ze merkte het niet en voelde zich heel schuldig... Ik wil haar vriend nog steeds niet zien... Mijn grootste angst is dat er een man 24/7 in huis is en ik merk dat t nu al gebeurd... Hij komt af en toe wel en ik moet me maar in mn kamer verstoppen😔
Ik hou super veel van mn moeder maar wat kan ze me pijn doen! Ik zeg altijd wat me dwars zit en ze zegt dat t dr spijt maar t gebeurt elke x!!
Soms wil ik ook ff weg bij haar maar ik kan nergens naartoe... mijn vader is vet leuk!! En hij snapt me maar hij heeft studenten bij hem wonen dus ik heb daar geen eigen space...
Sorry voor dit lange verhaal maar wat moet ik doen?

1 reactie

Hey,

wat fijn dat ze zulke leuke ouders hebt, alleen jammer van de nieuwe vriend van je moeder. Heb je een broer(tje) of zus(je)? Wat vinden hij/zij hiervan?

Kan je het er niet met een familielid over hebben? Misschien kan hij/zij dan met je moeder gaan praten en afspraken maken waardoor het voor jullie allebei fijn wordt. Of kan je het niet aan je vader uitleggen en vragen of je dan tijdelijk bij hem een enigenplek kan krijgen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.


Met vriendelijke groet,

Reageer