mijn moeder geeft miet om mij

  • 14 July 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een 12 jarig meisje en ik woon samen met mijn moeder en mijn zusje. Ik heb het gevoel dat mijn moeder niet van mij houdt en dat ze niet om mij geeft. Ik doe één ding verkeerd en zegt ze bijv. Dat ik echt een mongool ben dat ze niet zo een kind wil als ik en dat ze hoopt dat ik snel dood ga. Ik ga nu even een verhaal vertellen wat er ook is gebeurd. Vandaag was ik naar de bioscoop met mijn zusje en moeder zij was naar een andere film.  Ik met mn zusje naar een andere. Uiteindelijk waren we klaar met de film en voor het gebouw kwamen we elkaar weer tegen. We liepen naar huis langs een kledingwilnkel (h&m ) En ik zag een mooi dingetje liggen in de winkel. Ik zei tegen mn moeder dat ik wel naar binnen zou willen gaan. Daarop antwoord mijn moeder: “ben je dom ofzo?! Ik heb een operatie gehad denk je ik kan zo maar hele tijd lopen?! (Maagverkleining) NEE!!! en überhaupt ik heb geen geld! Dus ik waarom zou ik daar naar binnen gan huh!? Denk is even na dom kind ! „ Daarop antwoord ik: „ik wil alleen maar kijken” Daarop antwoordt mijn moeder: „ ik zeg toch ik kan niet zo veel lopen zeg ik toch?! Wat voor zin heeft het uberhaupt om zomaar te gaan kijken?! Wil je dat ik doodval ofzo?! Ik hoop het in ieder geval wel voor jouw” JA dat was het verhaal… op zo een manier gebeurt het altijd. Thuis praat ze nooit met mij. NOOIT terwijl ik een tiener/ puber ben en gewoon wil praten hoe mijn dag ging enzo. Altijd als ik iets wil vertellen zegt ze dat ik stil moet zijn en dat het haar helemaal niks boeit. Er wordt nooit aan mij gevraagd hoe her meg mij gaat! NOOIT Als ik het aan haar vraag, antwoord ze wel maar vraagt ze het daarna niet aan mij…. Hebben jullie tips? A.u.b geef me wat tips…

 

Xxx Aleksandra


1 reactie

Of je moeder wel of niet van je houdt vindt ik moeilijk te beoordelen. Het lijkt er echter wel op dat ze meer met haarzelf bezig is dan met jou of je zusje, iets waarvan ik denk dat je je vader (sorry als die niet aanwezig is) ervan moet inlichten, of een ander familielid in dat opzicht. Verder is een goed gesprek met je moeder natuurlijk ook heel goed, alleen weet ik natuurlijk niet of dat er inzit met haar. Waar het op neerkomt... Je moeder moet er linksom of rechtsom achterkomen dat je je emotioneel verwaarloost voelt, want dat is waar het op neer komt, zelfs als je moeder zelf problemen heeft, waarvan ik uitga, is dat niet okay

Succes 

Reageer