Vraag

mijn moeder gaat vreemd

  • 12 December 2020
  • 9 reacties
  • 549 Bekeken

Badge

gisteren liep ik de strijk kamer in en zag mijn moeders telefoon liggen, ik weet dat het slecht is maar ik wist de code van haar telefoon dus ik opende haar telefoon. Zij had een gesprek met R. open staan (ik zeg de naam van de man even niet dus ik noem hem even R.) ik was erg nieuwsgierig dus ging ze lezen. Ook wist ik dat ik niet goed bezig was want het is wel mijn moeders privacy! maar ik las door, er stonden veel dingen over mij en mijn zusje in, ook vroeg die man hoe het ging met mijn zusjes verjaardag want zij was jarig. Waarop mijn moeder had gereageerd met: ‘Ja het word een leuk feest, wij gaan haar wakker zingen. Hoe gaat het met jou feest jou opa is jarig vandaag?’ daarna kwam het bericht waar ik buikpijn van kreeg:’ Wij moeten ook WEER een keer een feestje vieren’ lekker samen NAAKT in bed slapen, nadat we een beetje lekker geknuffeld hebben’ Ik kreeg hoofdpijn van hier tot aan het eind van de wereld, en ook nog eens veel buikpijn. Het is mijn moeder ze heeft een man 2 kinderen en ze gaat vreemd met een man die ook gewoon kinderen en een vrouw heeft Later op de dag besloot ik het tegen mijn beste vriendin en beste vriend te vertellen, zij reageerde dat ik het er over moest hebben met mijn moeder, maar dat durf ik niet ik ruineer dan het hele gezin. Dat heeft mama sowieso al gedaan maar alsnog. Na school was ik alleen met papa ik wou het zo graag vertellen maar ik durfde niet. In de avond pakte ik mijn moeders telefoon weer. Ik kwam er ook achter dat ze een app gebruikt met vingerafdruk om met R. te chatten. Veel van hun berichten zijn seksueel getint of gaan over mij en mijn zusje. R. had gezegd dat ze een keer af moesten spreken en dat hij zin had om met mijn moeder te tongen.

Toen ik dit nog niet wist moest ik een keer in mijn moeders tas een lader pakken, toen zag ik in de tas glijmiddel liggen. Ik wist dat het de tas was die ze altijd meenam als ze “uit eten ging met collegas”  Ik schrok me helemaal de pleures. Ook was die R. een oud collega van haar en heeft haar welleens megenomen op een ‘ritje op zijn motor’ (het was wel een letterlijke motor maar ze hebben wss meer gedaan) 

De laatste dagen houd ik afstand van haar, ze word ook steeds bozer tegen mij en mijn vader. Maar mijn zusje weet van niks en is gewoon mijn moeders lieveling.

Wat moet ik doen??

 


9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou er niet mee bemoeien, ze gaat het van zelf verkondigen.

Reputatie 1
Badge

Hoii, ik vind dat je misschien aan je moeder kunt vertellen dat je perongeluk een bericht hebt gelezen van R. (Dat haar telefoon bijvoorbeeld naast jou lag en dat er een berichtje van hem kwam) en dan kan je vragen of ze vreemdgaat. Ik zou het er eerst met je moeder over hebben zodat zij zelf even kan nadenken hoe het nu verder moet.

succes!

Badge

hallo, ja het ding is haar berichten met R. zijn verborgen ik kan ze niet zomaar zien want ze gebruikt een anonieme app toevallig had ze die toen open laten staan maar dan weet ze dat ik in haar telefoon kijk?

 

Reputatie 7
Badge +15

Als je nog een account hebt, en dr op kijkt?! Wat is er verder gebeurt @jadoei ?!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Wat vreselijk naar :[
Maar erachter komen dat je moeder vreemdgaat is meer confronterend vergeleken met het feit dat jij op haar telefoon kijkt. Kinderen zijn eenmaal nieuwsgierig. 
Ik zou het inderdaad proberen aan je vader te vertellen, i.p.v je moeder confronteren, omdat als hij het weet, hij dat wellicht van je kan overnemen. Ik hoop dat het goed afloopt 

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quotes verwijderd-

 

 Het is wel 2 jaar geldenen! En ik bedoel het goed hoor? ?!! Geen haat ofzo.. maar ik vroeg me dus af… hoe het si afgelopen?! 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

ik zou het wel ter sprake brengen, anders loop jij de hele tijd met een rotgevoel rond, je kan het het best aan je vader vertellen

Reputatie 5
Badge +3

wat erg ik denk dat je met een volwassene moet praten kan ook via kindertelefoon

Badge

Als je nog een account hebt, en dr op kijkt?! Wat is er verder gebeurt @jadoei ?!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

hee hee, ja ik leef nog haha. Ik heb mijn moeder ongeveer een jaar geleden geconfronteerd, alleen ze heeft zichzel bij mij en mijn vader ertussenuit gepraat. Ze gaat nogsteeds vreemd, ik ben er ook achtergekomen dat ze echt al langer dan 6 jaar vreem gaat met dezelfde man (die ook zn eiegen gezin heeft) Ik heb me er oprecht overheen gezet en t is ondertussen iets wat er gewoon is en het zit me ook niet echt meer dwars, ookal weet ik dat ze daar nog vaak is.🤷

Reageer