Skip to main content

Hey!

de laatste tijd zit ik een moeilijke tijd mentaal, en ik heb er met mijn ouders over gehad en ben zo blij dat ze me helpen en er alles voor doen  maar toch heb ik vaak ruzie met mijn moeder. namelijk, ik ben niet zon persoon die als ik iemand leuk vind, iets nieuws heb uitgeprobeerd met mezelf ect dat ik dat vertel omdat ik dat niet nodig vind. mijn moeder vind dat totaal niet leuk en ziet dat als liegen…

nu doorzoekt ze mijn kamer als ik op school ben met excuus dat ze mijn kamer wil opruimen (Ik weet niet of het echt zo is btw) en vind ze van alles dat niet voor haar bedoeld is: zoals briefjes die krijg of schrijf (waar alles wat ik voel op sta) en over jongens enzo met gevolg ruzie.

wat kan ik doen om de relatie beter te maken tussen ons??

Hee, vervelend dat je het toch al uitgelegd hebt aan je ouders maar je moeder je toch niet helemaal vertrouwd. Misschien is het slim om echt een keer met je moeder over dit gevoel te praten en te zeggen wat jij nu schrijft en denkt. Dan kan ze dat ook inzien. Ik heb exact hetzelfde, probeer er anders niet teveel op de ruzies in te gaan, dan wordt het alleen maar erger. Ik hoop dat je mama je meer gaat vertrouwen! Xx

Reageer