Vraag

mijn moeder dreigt om mijn vriendin in problemen te laten komen

  • 1 August 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vanaf kinds af aan voel ik me thuis heel slecht. ik heb net een hele erge ruzie met mijn moeder en ze zit constant te dreigen om een moeder van mijn vriendin berichten te sturen over onderwerpen zoals dat mijn zusje trans is. de reden dat ze hiermee dreigt is omdat mijn vriendin een islamitische moeder heeft die niet oke is met zulke onderwerpen. oftewel als mijn moeder dat zou zeggen zou ik en niet meer met mijn vriendin om mogen gaan, en mijn vriendin gaat zo erg in de problemen komen dat ze waarschijnlijk ook veel gaat worden mishandeld zelfs erdoor misschien. Een ander probleem is dat ik ook met mijn vriendin een relatie heb al bijna 2 jaar. we zijn beiden vrouwen. Dat maakt dit dus een hele enge situatie en ik heb geen idee hoe ik hiermee om moet gaan. mijn moeder dreigt met alles waarmee ze kan dreigen en het boeit haar blijkbaar niet dat voor mijn vriendin haar hele relatie met haar familie kan verpesten en ook de relatie met haar en mij zelf. ik was van plan om via jeugdzorg weg proberen te komen maar nu mijn moeder hiermee dreigt durf ik het niet meer.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat het beste is om toch naar jeugdzorg te gaan 

Reputatie 6
Badge +3

Hey labell0,

Het kan echt niet wat jouw moeder doet! Als ik jou was, zou ik met Veiligthuis of de kindertelefoon bellen/chatten. Zij weten vast wel wat te doen.

Ik zou zeker via jeugdzorg weg proberen te komen. Dan zou ik er wel bij vertellen waarmee je moeder dreigde, zodat ze jouw vriendin ook kunnen helpen.

Ik hoop dat het allemaal lukt en dat het goed komt!

Groetjes iemand.

Reageer