Vraag

Mijn moeder dreigt mij weg te doen

  • 22 April 2019
  • 9 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Mijn moeder dreigt mij weg te doen als ik niet naar haar luister en dan wordt ze heel boos en zegt ze je bent hier niet lang meer,Of ik kan net zo goed dood gaan...Ik weet niet hoe ik hier dan mee om moet gaan dus ik eet alleen op mijn kamer ik leef als het ware in mijn kamer omdat ruzies te vermijden...Ik wil niet naar een ander gezin maar wel graag een ander leven als ik alle ellende op zou moeten schrijven ben ik een week bezig dus ja iemand tips? Ik wil graag met iemand praten maar ik ben bang dat ik het huis er uit wordt gezet en mijn moeder boos op mij wordt...

9 reacties

Badge +1
Hey

Maak je geen zorgen.
Je bent al op de goede weg om hier na toe te komen.
Ik snap dat dit heel erg voor je is.
Maar ik denk dat een andere plek jou goed zou helpen want dan heb je rust .
mishandeld ze jou ook.

Groetjes
Ze mishandelt mij geestelijk wel ja
Maar soms kan ze ook aardig zijn maar soms ook niet...
Hey Sophie,

Is je moeder misschien dronken als ze boos op je is? Als dat zo is, zou je haar misschien kunnen aanspreken als ze nuchter is.

Verder adviseer ik je om VeiligThuis te contacteren.

Groetjes,
Geen_Naam
Badge +1
Hey

Dat is best erg


Is je moeder misschien dronken als ze boos op je is?
Als dat zo is, zou je haar misschien kunnen aanspreken als ze nuchter is.

Verder adviseer ik je om VeiligThuis te contacteren.

Groetjes
Hoi

Je moeder doet nu en dan nare uitspraken. Niet ok dat ze je geestelijk belast. Jammer dat je je hierdoor genoodzaakt voelt om veel tijd in je kamer door te brengen.

Zoals voorgesteld wordt in bovenstaande reacties, kan je terecht bij Veilig Thuis. Op de startpagina van hun website staat deze mooie boodschap: 'Bel Veilig Thuis. Ook als je twijfelt. Je kan contact met ze opnemen, en luisteren naar het advies dat je aangeboden wordt. Zo'n gesprek is vrijblijvend. Je gaat zelf na welk advies je opvolgt, en welk advies je aan je voorbij laat gaan. Ook bij de KinderTelefoon kan je terecht voor een goed gesprek.

Groetjes
Kenshin
Badge +1
Hey

Ik heb nog meer advies


Je moeder doet nu en dan nare uitspraken. Niet ok dat ze je geestelijk belast. Jammer dat je je hierdoor genoodzaakt voelt om veel tijd in je kamer door te brengen.

Zoals voorgesteld wordt in bovenstaande reacties, kan je terecht bij Veilig Thuis. Op de startpagina van hun website staat deze mooie boodschap: 'Bel Veilig Thuis. Ook als je twijfelt. Je kan contact met ze opnemen, en luisteren naar het advies dat je aangeboden wordt. Zo'n gesprek is vrijblijvend. Je gaat zelf na welk advies je opvolgt, en welk advies je aan je voorbij laat gaan. Ook bij de KinderTelefoonkan je terecht voor een goed gesprek

Groetjes
Hey ik heb met mijn moeder er over gehad en dat ik het echt niet leuk vind wat ze doet/zegt ze heeft ook mij vertelt dat ik beter naar haar moet luisteren en ze zou er op letten toen we klaar waren met het gesprek gaf ze me een knuffel en zou ze het beloven,Mijn moeder is trouwens niet dronken ze is meer overspannen denk ik iemand tips hoe ik haar daar bij kan helpen?
ps bedankt voor de reacties
Fijn dat ze je een knuffel gaf. Goed om te zien dat een rustig gesprek helpt. Als ze overspannen is, kun je misschien iets voor haar doen en vragen of je wat klusjes van het huishouden kan overnemen? Op die manier wordt ze ontspannender en als je haar helpt met klusjes, besteden jullie ook weer tijd samen.
Reputatie 3
Badge +4
Je kan haar helpen door naar haar te luisteren en misschien klusjes in huis..?

Reageer