Hallo.
Ik weet niet helemaal of dit het goeie forum is maar ik dacht, ik probeer het toch even.
Mijn moeder is gisteravond ver boven mijn grenzen gegaan. Nog nooit zo ver als ik ooit had verwacht. Ik ben 16 en ik kwam gisteren rond 23:10 beneden. Ik zei hoi, mijn moeder zei hoi terug maar keek me niet aan. Netflix was belangrijker. Ik liet een paar grappige filmpjes van instagram zien maar, dat vindt ze natuurlijk niet leuk en was alleen maar weer negatief. Ik was behoorlijk pissed, omdat ik weer is een keer beneden kwam voor de gezelligheid maar het was alleen maar weer negatief. Ik ging douchen en ik douche meestal een half uurtje, deze keer ook en na 25 minuten hoor ik mijn moeder in 1x keihard op de deur meppen. Ze schreeuwt kom eruit want ze was boos dat ik niet had overlegd. Ik moest nog even mijn tandenpoetsen. Zo gezegd zo gedaan. Ik droog me af en wat hoor ik, mijn moeder die met een keuken mes het slot eraf probeert te halen!!!!!!!! Ik was zo boos maar mijn vader ligt in bed dus ik kon niks maken maar schreeuwde maar en schreeuwde, er zit gewoon geen grens op. Ik kreeg een hele preek toen ik de deur op deed. Ik was zo boos ik heb allemaal appjes gestuurd naar haar. In principe niks bijzonders. Ze zei: morgen zet ik het in de groepsapp. Want mn vader sliep. Ik heb alles verwijderd omdat ik het er zelf met hem over wil hebben omdat ze weet dat ze fout zit en dan een goed woordje gaat doen bij mijn pa. Volgens mij zit er ergens een draadje los want ik wordt ook gevolgd met een tracking app naar school, naar het werk etc etc ook al ben ik 16. Ik mocht laatst ook niet met de hond lopen om 19:50 omdat dat gevaarlijk was. Ik wordt er gewoon stront ziek van. Wat ze deed bij dat slot was echt de grens voor mij. Is dit normaal, moet ik dit melden? Ik meldt dit zo ergens met adres naam alles. Het boeit me niet meer. Dat gezeik hier de hele dag.
Kan iemand antwoord geven op mijn 2 vragen?
Mvg
Anoniempje.