Hey iedereen!
Mijn ouders zijn sinds 2 jaar gescheiden.
Ik en mijn zussen wonen bij mijn moeder in huis en zodra we naar onze vader willen mag dat gewoon.
Inmiddels lijkt mijn moeder wel bijna overspannen ofso.
Zo word om de meeste kleine dingetjes heel boos en geeft de hele dag maar een depressieve sfeer.
Naast dat het in huis totaal niet meer gezellig is, wordt er ineens van mij verwacht dat ik het hele huishouden ga doen. ik moet de was doen, de vaatwasser, dweilen, stofzuigen etc, etc.
Ook ben ik een niet een hele goed eter en vindt ik hollandse pot/(de meeste) aardappels niet lekker.
Inmiddels heeft ze een heel eet menu opgesteld en gaat ze alleen maar eten maken wat ik eigenlijk gewoon niet lekker vindt en ze wilt ook niks meer maken wat ik lekker vindt, ze maakt alleen wat zij lekker vindt.
Ook hangen er door het hele huis briefjes zoals, '’doe deze deur dicht'’, of als je thuis komt hangt er een briefje "pak de vaatwasser in”. en mocht je dan een keertje iets zoals de was doen, heeft ze altijd wel weer wat negatief erop te zeggen, ik krijg nooit een complimentje of iets. mijn zussen hebben hier minder last van dan mij. ze zit verder ook nog de hele dag negatief nieuws aan mij te vertellen waar je zwaar depresief van wordt. ik ben er helemaal klaar mee, ik weet alleen niet wat ik hieraan kan doen.
bij mijn vader wonen kan ik niet en voor de rest nergens waar ik naar toe kan. zit opgesloten in deze negatieve zooi. iemand tips?
Groetjes KapiteinCola