mijn moeder doet associaal tijdens de vakantie.

  • 30 March 2021
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

hallo, iedereen mijn moeder doet erg associaal over de vakanties. Ze wil met zijn vriendje het grootste deel van de dag bepalen. Dat is heel makkelijk  voor haar want ze denken ongeveer hetzelfde. Ik en de andere kinderen mogen dan de  rest (meestal maar een kwart deel van de dag bepalen...) Dat vind ik oneerlijk want ik en de rest hebbemeestal maar een kwart deel van de dag om te doen wat we willen. En het is heel erg oneerlijk, want ik en de kinderen zijn met zijn zessen. En de meningen over wat we gaan doen is erg verdeeld. En er zijn veel sterke meningen. En mijn moeder kon er maar één dag in de vakantie ertegen als ik en de rest het grootste deel van de dag bepaalden. HOE KAN IK EEN LEUKE VAKANTIE HEBBEN MET DIE ASSOCIALE MENSEN? P.S. er kannen rare typfouten in zitten want ik typ het op een tablet.
PLS HELP ME HIERMEE


2 reacties

Heey,

Misschien kunnen jullie van tevoren al een planning maken? Dat jullie van tevoren allemaal dingen bedenken die je wilt doen en wilt bezoeken.

Aan de hand van ieders inbreng kun je een globale planning voor de vakantie maken, met elkaar.

Als je dan nog vrije ruimte inplant kun je altijd kijken waar jullie op dat moment zin in hebben en wat je gaat doen. Op die manier heeft iedereen wat meer inbreng en is er ook een plan om op terug te vallen.

Je kunt dit ook op de dag zelf in de vakantie brengen. Zoiets is altijd een beetje puzzelen wat wel en niet werkt.

Fijne vakantie alvast!

Groetjes,
Simply Me

Badge

hallo, Simply Me. dat lijkt me een goed plan. Bedankt!

 

Reageer