mijn moeder

  • 2 February 2020
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

hee hee,

 

ik ben een meisje van 13. Ik heb het moeilijk thuis want ja, mijn ouders hebben alleen maar ruzie:cry:.

en wat kan hier aan doen ze snappen me niet en dan lijkt het ook nog of ik onzichtbaar ben ja maar, alleen bij ruzies niet. Is het normaal dat kinderen altijd aan tafel moeten zitten als je ouders ruzie hebben? Ik heb soms ook het gevoel dat ik hun moet laten stikken door middel van zelfmoord of gewoon van huis weg lopen. Wat kan ik dan het beste doen en dan zie ik mijn vader ook nog is op een datingsite. Hij weet niet eens hoe het voor MIJ voelt ze vragen NOOIT wat ik van de situati vind. En dan vloek ik maar 1 keer en dan gelijk een maand huisarrest.

 

ik ben er klaar mee.  

Laat weten wat jij er van vindt.

 

xxx Rose:kiss:

 


3 reacties

Hai Rose,

misschien kan je een keer voorzichtig met je ouders in gesprek gaan en hen zo min mogelijk aangevallen laten voelen. Probeer naar hun kant van het verhaal te luisteren en hen jouw kant uit te leggen. 
 

Xx me. 

Hallo xx_Rose_xx :)

Sinds wanneer hebben je ouders ruzie. Je kunt het ze misschien uitleggen dat je er helemaal niet fijn bij voelt en dat het zelfs strafbaar is als er kinderen bij zijn aangezien dat huiselijk geweld is. Ze zouden dan als het goed is verstandigere keuzes moeten maken en zo niet dan kun je altijd nog met bijvoorbeeld je mentor praten of iemand anders die je vertrouwd over je problemen.

-Dr8gon99

Badge

onnodige quote verwijderd


@Dr8gon99 

 

het is al een tijdje aan de gang laat ik zeggen een jaartje ofzo. Maar met mentor ze zeggen allemaal dat ik me niet zo moet aanstellen.

 

IK BEN KLAAR MET MIJN LEVEN!!!

Reageer