Vraag

Mijn moeder...

  • 10 September 2018
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Deze topic gaat over mijn moeder

Op door moment trek ik het gewoon niet meer.
Ze vergeet alles en herhaald ook alles tich keer achter elkaar.

Bvb:
Donderdag avond hadden mijn moeder en stief pa een gesprek op school hoe het jaar er uit ziet. 
Toen ze daar van terug waren werden ze een partij boos omdat ik dingen niet had verteld. Heb ik wel gedaan maar mijn moeder vergeet dat. Op school werden ook alle leraren boos op mij om dat zij dat ook dachten. 

Vanaag mocht ik niet naar boven omdat ze perse met mij wouw tv kijken. Oké moet ik stomme series kijken. Moest ze perse ook nog iets met der teli doen met mij.  Daar heb ik meestal wel geduld voor maar ik moest al van half 4 tot 8 beneden zijn gaat ze dat om 10 over 8 vragen. Het heeft 50 minuten geduurd had het net zelf gedaan binnen 2 minuten klaar. Tijdens het helpen had ik ff snel naar vrienden gestuurd: HELP!!! Ze wouden me helpen maar dat kan niet

Ik kan er niet meer tegen.
Me moeder vergeet alles en daar moet ik maar mee dielen. Zij woord zoon 10 keer boos op mijn overdag en die 10 keer is de zelfde reden.  Ik moet alles blijven herhalen.
Op een gegeven moment trek je dat niet meer.

Mijn stief pa kan z'n verhaal kwijt aan de familie (Hij is er van 8 tot 11 savonds dus is er niet zo vaak). ik kan aan niemand mijn verhaal kwijt. Mijn familie willen het er niet over hebben dus geen optie. Mijn vrienden willen helpen maar dat kan niet. 

De enigste plek waar ik me verhaal/irritatie kwijt kan is hier

1 reactie

Hoi !

Als het forum je opluchting geeft is het super dat je naar hier bent gekomen !
Het is een erg vervelende situatie met je mama . Vooral omdat jij er erge last van hebt , maar zij er volgens mij ook niet echt iets aan kan doen .
Als ze echt zo vergeetachtig is zonder duidelijke aanleiding kan ze misschien best een naar de dokter gaan .

Je zou kunnen een groot blad ergens in huis ophangen (bv. aan de koelkast , boven haar bed ,...) met daarop dingen die ze niet mag vergeten , dingen die te doen zijn en mededelingen van school die je al hebt gedaan .
Je kan daar ook een soort kalender ophangen .

Het is goed dat je je hart alleszins kan luchten bij je vrienden . Blijf dat zeker doen .
Je kan dit misschien ook eens melden aan iemand van school . dan kan je erover praten en weten ze van de situatie zodat ze niet om die reden boos op je hoeven te worden .

Succes !
Groetjes , Lot

Reageer