Skip to main content

hey mensen : 

ik heb sinds een 3 tal maanden geleden een lief , en ik ben recent iets shockkend teweten gekomen …

ik zal bij het begin beginnen ;

haar ouders zaten aan de drugs en ze werd altijd al mishandeld door haar ouders vervolgens is haar vader in het gevang gestopt en woonden ze toen bij haar moeder toen haar moeder een nieuwe vriend leerde kennen is ze toen ze 11 jaar was werd ze sexueel aangetast en  verkracht door die vriend van haar moeder terwijl haar moeder van alles op de hoogte was 

nu woont ze veilig bij haar oma ; 

maar ze heeft nog een probleem ze word gestalkt door haar moeder haar moeder probeerd via ombekende nummers haar te bereiken enz  en dat gaat blijkbaar al bijna 2 jaar lang verder

ik wil haar zo goed mogelijk steunen dus vroeg ik om jullie hulp omdat ik serieus in shock ben van het verhaal 

Hi Jboy, 

Inderdaad een heel heftig verhaal, sterkte voor je lief! 

Ik denk dat je haar het beste kan helpen door er voor haar te zijn en kan luisteren naar haar wanneer ze er over wil vertellen. 

Succes!

xooxx 

Hi Jboy, 

Inderdaad een heel heftig verhaal, sterkte voor je lief! 

Ik denk dat je haar het beste kan helpen door er voor haar te zijn en kan luisteren naar haar wanneer ze er over wil vertellen. 

Succes!

xooxx 

Dat denk ik ook! Goed advies @Iertje10x 

Reageer