mijn levensverhaal

  • 3 November 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Badge

oke dus ik dacht ik vertel mn verhaal want, ik wil gewoon met iemand praten. 

toen ik 10 was stopte mn ouders met roken en ik ging door hun tas kijken of het echt zo is, ik vond condooms maar liet het gaan. het werd steeds raarder dus ging ik door hun telefoons zoeken, ik vond allemaal datings apps. 

ik dacht dat 1 van hun misschien vreemd ging.. toen zag ik op YouTube een video over het onderwerp "open relatie". ik ging meer denken, een nacht lag ik in bed en normaal gaven mn ouders me een slaaplekker kusje.. ik was 10 op dat moment, ik ging naar beneden want ik wou nog een knuffel en kus, ik liep de trap af maar hoorde kreun geluiden. het werd steeds erger. ik aarzelde of ik verder wou lopen maar deed het niet, ik bevroor want ik was bang en ik vond het zo vies. ik trilde en rende zo goed als ik kon naar boven, ik viel een paar keer bijna want ik trilde aan alle kanten en uiteindelijk begon ik te rennen ik kwam in mijn kamer en viel neer op mn bed, ik kreeg een hele erge paniek aanval..

ik huilde heel hard en ik kon t niet meer aan ik probeerde mn hoofd zo hard mogelijk op de rand van me bed te stoten want ik wou dood. ik wou dat de paniek stopte. ik beet op mn nagels en krapte me zelf heel hard tot t bloedde en ik schreewde van de pijn,

dit is mijn trauma. ik voel vaak dat ik overdrijf hierdoor want het is maar seks toch?

ik krijg dagelijks hier nogsteeds flashbacks van elke dag en krijg ik paniek als ik er aan denk, ik zie mezelf vaak nog zitten op t bed en ik hoor en zie alles weer gebeurren. elke dag word het erger, en ik weet niet hoe het stopt. ik ben nu 14 en het is bijna 4 jaar geleden.

 


1 reactie

Hi @1maan ,

Wat ontzettend heftig voor je, heel knap dat je dit met ons deelt.

Je geeft aan dat het vaak voelt alsof je overdrijft.. Maar onthoudt alsjeblieft heel goed dat iets wat voor jou heel groot is voor een ander heel klein kan zijn. En ook andersom :). 

Het heeft duidelijk invloed gehad op jou en heb je er nu nog steeds last van, wat niet oké is. Dat zegt natuurlijk al heel veel over de situatie en kan voor jou dus inderdaad zeker een traumatische ervaring zijn geweest. 

Misschien dat het je kan helpen om het er eens met professional over te praten? Natuurlijk moet je dat alleen doen als je je daar prettig bij voelt :). Trots op jou. Hopelijk wordt het snel beter voor je!

Liefs, Junia

Reageer