mijn leven op de woning

  • 31 January 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

IK ben lieke ik ben 14 jaar oud en zit vanaf mijn 6de op een woning ik kan mijn leven op de woning niet meer aan

Ik heb trauma's van op mijn buik gelegd te worden en het gaat nu niet goed met mij op de woning ik word steeds agressiever en doe mezelf en de andere pijn en dan ga ik naar mijn kamer en dan komt de leiding iets vragen en 

dan word ik boos soms heeft het een reden maar soms ook niet ik doe mijn best om het tegen te houden maar dat lukt niet meer ik haat nu heel mijn leven en wil dood 


2 reacties

Badge

Hey Lieke

Als je moeite hebt met je agressie onder controle te houden raad ik aan om hier over te praten met mensen. Dit kan een psycholoog zijn maar ook een beste vriend/vriendin. Je moet natuurlijk ook kijken voor jezelf of dat je door hebt dat je (te) agressief bent naar mensen. 

Je zegt ook nog dat je dood wilt. Ik kan al zeggen dat dit zeker niet de oplossing is. Ik ken hier echter zelf niet zoveel van. Daarom raad ik aan om met de zelfmoordlijn (anoniem) te praten.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Lieke364 

We lezen aan je topic dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. We zijn er voor je! 

Veel sterkte

Liefs,

Roos van De Kindertelefoon

Reageer