Vraag

mijn kleine broertje heeft hulp nodig

  • 8 February 2024
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi iedereen. Ik heb veel te zeggen maar ik ga het zo kort mogelijk proberen te houden.Ik weet vrijwel zeker dat mijn broertje professionele hulp nodig heeft. Hij snijdt zich sinds een jaartje en dat weet iedereen in het gezin. Ik heb alles geprobeerd te doen. Ik probeer hem te begrijpen en met hem te praten alleen hij wilt niks zeggen en als hij wat wilt zeggen weet hij niet hoe. Mijn moeder heeft er tot nu toe ook niks aan proberen te doen. Natuurlijk heeft ze al met hem gepraat maar nogmaals hij praat niet over zijn gevoelens en mijn moeder zorgt niet voor professionele hulp of in ieder geval haar best te doen om hem goed te laten voelen. Ik weet niet wat ik anders kan betekenen voor hem ik heb alles geprobeerd maar ik kan niks voor hem betekenen denk ik. Ik weet niet zo goed wat ik wil met dit bericht maar advies of mensen met dezelfde problemen hebben en het zouden willen delen zou gewaardeerd worden


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

@pixeldreams_  ik weet niet hoe oud jullie zijn maar misschien kun jij naar je huisarts gaan om het probleem van je broertje te vertellen, kijken wat je huisarts zegt. Suc6 

Reputatie 6
Badge +2

Psycholoog? Ergotherapeut? Huisarts?

Zijn maar ideetjes.

Reputatie 5
Badge +4

@pixeldreams_  hoe is het nu met jouw en je broertje? Heb ja al iets gedaan?

Reageer