Vraag

mijn (homo) vader (getrouwd met mijn andere vader) is aan het sexting met andere mannen

  • 20 July 2023
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

hey,

ik heb de laatste tijd heel vaak dat als ik op de bank zit in de avond naast mijn (ene) vader. dat hij aan het sexting is met andere mannen (en vrouwen, terwijl hij altijd zegt dat hij gewoon homo is, niet bi) 

het voelt oncomfortabel dat hij dat naast mij doet. en dat brengt me aan het twijfelen of hij mss vreemd gaat. ik ben er dus achter gekomen dat mijn ANDERE vader OOK andere mannen sextinged. is da normaal? ze hebben ook (vrienden) uit belgie (die ook homo zijn) die echt fucking vaak bij ons komen logeren, en dan maken ze heel veel seksitische grappen en opmerkingen naar MIJ. 

 

dan gaan ze vragen wat ik al weet over penissen en hoe dat allemaal werkt. en ze kijken elke keer naar mijn borsten en kont. en maken opmerkingen dat ik heel knap ben (op een rare manier)

het voelt onvertrouwd.

wat moet ik in godsnaam doen???????


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat je vaders aan het sexten zijn met anderen is niet iets waar je iets aan kunt doen. Dat moet je dus gewoon laten gaan. Dat zijn hun zaken, niet de jouwe.

Je kunt die gasten wel zeggen dat ze moeten kappen met die rare opmerkingen.

 

 

Badge

oke :) dankje. 

Reageer