Vraag

mijn broertje wordt voorgetrokken

  • 5 July 2022
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Hoi ik ben sophie ik ben 13 jaar en dit is mijn verhaal.

Ik heb een broertje van 8 en een broer van 15 dus er zit veel leeftijdsverschil tussen mij en mijn broertje, het gebeurt vaak dat mij broertje irritant aan het doen is maar dat niemand dat ziet op zo'n moment. Dan blijft hij me iriteren tot dat ik iets terug doe en dan gaat hij huilend naar mjjn moeder, terwijl hij begon vervolgens moet ik naar mijn kamer en krijg ik de woorden misbaksel, mislukkeling, turt, naar/vervelend meisje of stomme trut naar mijn hoofd toe ik zal een voorbeeld geven: mijn broertje zit in mijn moeders bed en ik pak even wat uit die kamer, dan krijg ik al meteen een GA WEG en omdat ik bij mijn moeder slaap vergeet ik wel is wat in die kamer dus dan moet ik terug maar deze keer ligt het naast hem dus ik pak het, en dezelfde seconden krijg ik al trappen in me zei dus ik vraag waar dat voor nodig is en dan ga ik naast hem zitten om dat te vragen op een rustige toon en vervolgens krijg ik nog een trap en nog een trap dus vervolgens sla ik hem terug, wat begrijp me niet verkeerd ook niet goed is natuurlijk maar vervolgens gaat hij naar mijn moeder toe en zegt hij dat ik hem uitdaag en dat hij niks deed, daarna word ik uitgescholden en moet ik naar me kamer daarvoor zegt me moeder eerst nog wees een de slimme weens is de oudere en de verstandige en dan zegt me broertje van kijk mama ik ben de slimme want ik kom naar jou toe,

 

Ligt het aan mij of wordt hij voorgetroken 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

misschien geloof je moeder dan je broertje omdat hij naar je moeder gaat Als zoiets nog een keer gebeurd ga dan naar je moeder en als ze jou dan uitscheld of straft geeft ga dan naar vader

Badge

Bedankt voor je tip, maar dit heb ik ook geprobeerd en ze doet niets en mijn ouders zijn gescheiden dus dat werkt  ook niet echt

Reageer