Vraag

mijn broertje

  • 6 February 2022
  • 7 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Mijn broertje (10 jaar) heeft me net half in elkaar geslagen met zijn bokshandschoenen omdat ik niet mee wilde doen met een nerf gevecht. Zulk soort dingen gebeuren niet vaak bij ons. Ik kan gwn goed met hem opscgieyen enzo, maar soms doet hij zoiets ineens. Hij heeft me vooral in mijn gezicht geraakt en ik heb meerdere keren gezegd dat hij moest stoppen. Uiteindelijk heb ik hem uit mijn kamer geduwd en ben ik tegen de deur aan gaan zitten. Hij heeft net ook met een nerf van heel dichtbij op mijn hoofd en in mijn gezicht geschoten. Lig nu met hoofdpijn in bed.

Is dit normaal?


7 reacties

Oja en hij heeft m'n deur kapot gemaakt omdat hij hem heel hard opensloeg

Reputatie 5
Badge +4

Ten eerst dit is niet normaal ik zou het er met je ouders over hebben

hopelijke gaat het nu iets beter

liefs 💋 Lucky 

Ikke13 sgreef:

Is dit normaal?

Ehh.. Nee. Dit is niet normaal.

Als ik jou was zou ik even met jouw ouders gaan praten. Die kunnen er echt wel voor zorgen dat dit niet meer gebeurt. En je deur? Bedoel je total-loss als een wrak of heeft hij er gewoon een klein deukje in geschopt? (Normale deuren zijn niet zo duur)

Ik hoop dat het al weet beter met jou gaat!

 

Grtz Wereld

Reputatie 7
Badge +18

Hey nee dit is absoluut niet normaal. Hij moet echt weten dat dit niet mag.  Jeetje. Ik zou meteen mijn ouders vertellen wat er gebeurt is.ben geen klikker maar dit....je moet met elkaar kunnen leven. Jij telt ook mee. Sterkte hoor hoop dat het weer beter gaat. 

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

nope, dit is niet normaal. Het is wel normaal dat ie wel eens opeens boos wordt, maar niet zo erg. Zoals iedereen als zegt, heb het met je ouders erover. 

Beterschap he!
Groetjes, Sano07

Ikke13 sgreef:

Is dit normaal?

Ehh.. Nee. Dit is niet normaal.

Als ik jou was zou ik even met jouw ouders gaan praten. Die kunnen er echt wel voor zorgen dat dit niet meer gebeurt. En je deur? Bedoel je total-loss als een wrak of heeft hij er gewoon een klein deukje in geschopt? (Normale deuren zijn niet zo duur)

Ik hoop dat het al weet beter met jou gaat!

 

Grtz Wereld

Valt op zich mee, zit een flinke deuk in

Heb tegen m'n vader gezegd wat er is gebeurd. Hij heeft er met m'n broertje over gepraat en roer was het wel weer goed. Het punt is dat m'n broertje niet over zulk soort dingen nadenkt. Hij denkt niet van doet dat pijn maar vindt het gewoon grappig om te doen. Hij vindt ruzie met mij leuk. Zegt ie zelf ook. Hij weet dat hij een ruzie met mij kan winnen als hij wil. Hij heeft ook wel eens met een mes gedreigd (2 jaar geleden ofzo) en toen zijn m'n ouders heel boos geworden.

Hij wil gewoon altijd ruzie met mij omdat hij dat grappig vindt als ik me helemaal opwind. Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen.

Reageer