Vraag

mijn broertje

  • 23 June 2020
  • 5 reacties
  • 1072 Bekeken

Badge

Mijn broertje van bijna 10 loopt nog geregeld in zijn blootje thuis, of alleen met een shirtje. Ik kan mijn ogen dan soms moeilijk van zijn piemeltje af houden, die is best klein :-). Maar ik vind dit eigenlijk best verkeerd van mezelf, want eigenlijk is bloot zijn niet raar ofzo. Dus ik zou eigenlijk willen dat ik niet zo seksueel geïnteresseerd ben, want bloot zijn is heel normaal. Heeft iemamd advies?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Gewoon niet naar kijken denk ik, jij zou het ook niet leuk vinden als hij dat bij jou zou doen en het is ook gewoon raar. Ik weet niet hoe het bij jou thuis is, maar uh dat doen de meeste mensen thuis niet

Niet naar zijn piemel kijken, punt

Schrijf je altijd in een verkleinde vorm?

Nou ja. Je kunt het beste gewoon niet op zijn penis letten. Dat je er naar kijkt is niet zo heel gek, omdat je nu juist bezig bent met het ontdekken van je eigen en ander geslacht lichaam. Je zou hem ook kunnen vragen of hij zich gewoon wil aankleden.

Naakte mensen op jonge leeftijd is inderdaad niet verkeerd of raar, maar er komt een moment dat er van je wordt verwacht dat je gewoon je kleren aantrekt in huis. Ik ga ook niet als 17 jarige naakt door het huis kachelen. En iemand van 13 doet dat ook niet lijkt mij. Dus je zou je broertje daarop kunnen aanspreken dat hij zich moet aankleden en dan pas in de woonkamer mag komen. 

See ya!

Spookyzx. 

Badge

Het gaat mij ook niet om dat ie bloot is, want het is eigenlijk als je er over na denkt niet zo raar als een kind bloot is. Dus ik wil het hen ook niet verbieden om bloot te zijn.

Nouja, er is op zich niet echt veel mis met bloot zijn.
Dit doe je alleen meestal in een privé omgeving en niet in je woonkamer.
Dit doe je zeker niet als er andere mensen zijn, dus ook je familie.
(Ik negeer even de nudisten hier….)

Bespreek dit gewoon met je ouders.
Ik kan mij niet voorstellen dat zij het waarderen dat hun kind zonder kleding door het huis zit te rennen.
De meeste jonge kinderen zullen wel voldoende ontzag hebben voor hun ouders om te luisteren.
Dat scheelt ook zo'n ongemakkelijk gesprek met je broertje.

Reputatie 1
Badge +2

Ik vind dat een jongen van 10 (ik denk nog geen schaamhaar) best wel in zijn blootje kan lopen. Iets wat helpt als je niet zo wilt kijken naar zijn piemel is om zelf ook bloot te lopen. Ik denk niet dat je dat wilt maar dat helpt wel, want dan ben je gewoon gelijk.

Reageer