Skip to main content
mijn oudste broer (16) liet me eerst zien dat hij shag had als zijn "vriend" en een paar uur daarna zag ik hem en zijn vriendin volledig stoned en gedrogeerd en daarna hoorde ik dat ze “het” in de speelkamer deden, dus mijn moeder rende naar boven en gooide zijn vriendin uit het huis en mijn broer is nog steeds stoned. dit soort dingen zijn al veel vaker gebeurd, ook met mijn andere broer (nu gebeurd het niet meer met hem.) alsnog voel ik me echt angstig bij mijn jongere broer hoe handelen jullie met dit

Hii,

Jeetje wat heftig zeg. Ik vind het lastig om tips/  advies te geven. Maar kun je het hier met je moeder over hebben dat je je angstig bij je jongere  broer voelt? Ik denk wel dat ze je hiermee wil helpen en samen zoeken naar een oplossing. Het lijkt me trouwens wel verstandig om dit wel bij iemand aan te geven die je vertrouwd zodat het wat oplucht en mensen je kunnen helpen. 

Liefs 🙂

Hoi ​@IdkMyName 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Roos 

De Kindertelefoon

Reageer